​פתרונות סגירה לעסק – תריסי מתכת תעשייתיים

בתי עסק ומסחר מחפשים את האבטחה האולטימטיבית שתגן עליהם מפני פריצות שאי אפשר למנוע גם באמצעות אזעקה ומצלמות אבטחה. בסביבה העירונית והכפרית המודרנית, בתי מגורים ונכסים עסקיים נמצאים תחת איום מתמיד מצד גורמים עוינים אנטי-חברתיים. הפורצים בימינו מצליחים לשבור גם את אמצעי האבטחה המקובלים. לכן, אזעקות ומצלמות אבטחה יכולות להציע רף מסוים בלבד של ביטחון, אבל לא מבטיחות ביטחון מוחלט של הרכוש.

גם תריסים וגם סוככים שנפרסים בצדו החיצוני של הבניין, מפחיתים באופן דרמטי את חום השמש. אבל, אם הסוככים מציעים פתרונות הצללה יעילים ואסתטיים מפני השמש הקופחת, תריסי גלילה ממתכת, מציעים שכבה נוספת של אבטחה ורמה גבוהה של פרטיות והגנה מפני פורצים ותנאי מזג אוויר סוערים.

תריסי גלילה מתכת מגיעים במגוון של גדלים ומיוצרים גם בהתאמה אישית, כך שאפשר לכסות באמצעות תריסי גלילה כל דבר, החל מדלתות המוסך וכלה בחלונות המשרד.

תריסים מסיבי מתכת או זכוכית

תריסי הגלילה מיוצרים בדרך כלל מסיבי זכוכית או מתכת. חומרים אלה תורמים לכך שהתריסים יהיו עמידים וחזקים. התריסים יכולים למנוע אפשרויות של פלישה אל הנכס והם גם מעניקים יופי ואסתטיקה לבניין. התריס יכול להתגלגל בקלות למעלה ולהשאיר את הפתח פתוח לרווחה.

כאשר משווים בין סיבי זכוכית ומתכת, המתכת חסכונית יותר היא מעניקה הגנה וכוח אבל לא רמת בידוד גבוהה. אז אם אתם מחפשים בידוד מפני תנאי מזג האוויר, הבחירה בסיבי זכוכית מתאימה לכם יותר. למרות שתריסי גלילה מסיבי זכוכית קצת יקרים יותר בהשוואה למתכת, התריס ישרת אתכם טוב יותר. בהשוואה לתריסי המתכת, תריסי סיבי הזכוכית הם עמידים ולא דורשים כל סוג של תחזוקה.

אנשים שמחפשים גרסה משודרגת, יכולים לבחור בתריסי גלילה חשמליים. סוג זה אינו דורש פעולה ידנית וניתן להתקין אותו בקלות במוסדות או בבתי מסחר. אפשר לתכנת את התריסים לעלות או לרדת בכול יום, ובכך להקטין את כמות הזמן שמבלים בגלילת התריס למקומו. גם אם יהיו לכם יותר מאשר תריס גלילה אחד בעסק, עדיין תוכלו לשלוט בכולם.

שירותים נלווים

חברה שמספקת את תריסי הגלילה אמורה לספק שירותים הוליסטיים. המשמעות היא שהחברה צריכה להציע מגוון רחב של תריסים לבחירה, כמו תריסי גלילה ממתכת, זכוכית ועוד, לספק התקנת תריסים בהתאמה אישית, ולהעמיד לרשות הלקוחות תחנת שירות שתבטיח שהתריסים יישמרו במצב מושלם לאורך זמן.

תריס גלילה ממתכת לצרכי אבטחה הוא השקעה מצוינת לשמירת העסק שלכם, לכן מומלץ לאזן בין מה שאתם באמת צריכים לבין מה שאתם יכולים להרשות לעצמכם מבחינה כלכלית. עדיף שתתכננו את התקציב המיועד לרכישת תריסי הגלילה וגם תערכו מחקר לפני שאתם רוכשים, כך שתוכלו לדעת בדיוק אילו תריסים יוכלו לענות בדיוק על הצרכים שלכם.

ולסיכום, יתרונות השימוש בתריסי גלילה ממתכת לתעשייה

  • בראש ובראשונה, תריסי גלילה ממתכת מציעים ביטחון כמעט מרבי. הם ממוקמים בצורה מושלמת ומחוברים היטב לדלת או לחלון ולא ניתן לנתקם בקלות, אלא אם כן משתמשים באמצעי פריצה רציניים ביותר.
  • התריסים מציעים בידוד. יש להם תפקיד מרכזי במניעת זרימת החום לתוך המבנה או החוצה. חוץ מזה הם גם מבודדי קול טובים.
  • תריסי הגלילה מאפשרים להפחית את כמות החום שנכנסת אל המבנה באמצעות כיסוי הדלתות והחלונות בתריסים אלה.
  • התריסים גם מציעים הגנה מפני תנאי אקלים קשים. לדוגמה, בימי שרב, אובך ואבק, צריך רק לסגור את התריס ופנים העסק יישאר מאובטח ומוגן.
  • תריסי גלילה מתכת מאפשרים פרטיות מרבית. בתי עסק שממוקמים באזורי תעשייה, עלולים להפוך ליעד של טיפוסים מפוקפקים שונים. אבל, למרבה המזל, באמצעות התקנת תריסים אלה הם יכולים להרחיק עיניים חטטניות מהערכת רכושם.
  • התריסים עמידים גם בפני אש במקרה של דליקה.
דילוג לתוכן