​שער גלילה לחנות - אמצעי מיגון יעיל ואסתטי

בשנים האחרונות גוברת החשיבות להתקנת אמצעי מיגון יעילים לחנויות הממוקמות במרכזי הערים, בשכונות ובמרכזי קניות הומי האדם. הנתונים מראים כי שיעור הפריצות לבתי עסק הולך וגדל מדי שנה ועד כה המשטרה אינה מצליחה לספק מענה יעיל נגד כנופיות הגנבים. מעבר לכך, בעלי החנויות מעוניינים להגן על הסחורה והציוד היקר בחנות, וזאת ללא פגיעה אסתטית במראה העסק.

בעלי חנויות רבים בכל הארץ מעוניינים למצוא פתרון המאפשר להם שילוב מושלם בין אמצעי מיגון אפקטיבי בפני גנבים, לבין אפשרות להציג את הסחורה בחנות בפני קונים גם לאחר שעות הפתיחה של העסק. לכן, כדאי לדעת כי כיום ניתן למצוא מגוון אמצעי מיגון יעילים ואיכותיים המשתלבים היטב אסתטית ומאפשרים תצוגה טובה של הסחורה בעסק.

שער חשמלי נגלל - הפתרון המושלם לחנויות

הפתרון המושלם לחנויות בקניונים וברחובות המרכזיים הוא התקנת שער גלילה ידני או חשמלי, כיום נהוג לבחור בשער החשמלי מטעמי נוחות. כדאי לדעת כי ניתן להתקין את השער החשמלי גם לפתחים גדולים, לדוגמה במידה וזקוקים לפתרון יעיל לסגירת פתח פריקה והטענה, כמו שניתן לראות ברשתות שיווק ובמפעלים רבים בכל הארץ. חשוב לציין כי ישנם מספר מנגנוני פיקוח ותפעול על השער החשמלי הנגלל, בין היתר ניתן להתקין מתג שליטה והפעלה על הקיר הפנימי של החנות הסמוך לשער, לבחור בשער המצויד בשלט חשמלי, לחלופין ניתן לרכוש שער חשמלי עם מנגנון פתיחה באמצעות הטלפון הסלולרי.

מעבר לפתרון המיגון הנדרש כיום לכל בעלי החנויות והעסקים ברחבי הארץ, שער גלילה מהווה מוצר מתקדם בעל אסתטיקה גבוהה. את השער ניתן לתכנן במגוון עיצובים, גוונים וטקסטורות, למשל שער העשוי משלבי אלומיניום עם אפשרות לחריטת לוגו של החנות או כיתוב. כמו כן, את השער ניתן לצבוע בתנור בשלל גוונים לבחירה.

אחת ההמצאות החדשות בתחום השערים הנגללים לחנויות הוא שער העשוי משלבי פוליקרבונט. שער זה מיוצר מחומר איכותי ועמיד בעל שקיפות גבוהה ולכן הוא מומלץ לחנויות הממוקמות בקניונים ובמרכזי קניות תחומים ושמורים. פוליקרבונט הוא חומר פולימרי שקוף המאפשר ללקוחות המבקרים בקניון לאחר סגירת החנות לצפות ללא הפרעה בוויטרינה ובתצוגה של הפריטים השונים בעסק. חשוב להדגיש כי הפוליקרבונט הוא חומר חזק ועמיד במיוחד והוא משתלב היטב בעיצוב הכללי של העסק ותורם לאסתטיקה גבוהה.

הזיהויים הראשונים של האלום כחומר שמכיל מתכת החלו ממש בתחילת המאה ה-19. אבל קודם, ב-1761, הציע הכימאי הצרפתי לואי-ברנרד גיטון דה מורבו (Louis-Bernard Guyton de Morveau), לקרוא ל"אלום", אלומין. אחר כך, בשנת 1808 הצליח המפרי דיווי (Humphry Davy) לזהות את האלומיניום כמתכת ב"אלום". ומשם נסללה הדרך עד למוצרי האלומיניום של ימינו.

גם נפוליאון השלישי התלהב מהאלומיניום, כשמתכת זו הייתה בראשית דרכה. הוא הורה להחליף את הסכו"ם בארמונו לסכום מאלומיניום, הגיש לבנו הקטן רעשן מאלומיניום ולמלך סיאם שביקר בצרפת העניק שרשרת של שעון עשויה מאלומיניום.

ייצור השער בהתאם לתקנים המחייבים

אין להקל ראש בבחירת שער חשמלי נגלל לחנות ולכל עסק אחר. כאשר פונים לחברה מקצועית יגיע נציג מטעם החברה על מנת לבדוק את המקום ולהציע לבעל החנות את הפתרון המתאים והנכון ביותר, הן מבחינת מיגון והן מבחינת אסתטיקה, עמידות, איכות ומחיר. במידה ויש לחנות חניה פרטית ניתן באותה ההזדמנות להזמין גם שער גלילה לחניה כדי להגן על רכב החברה וכדי לשמור על מקום החניה שלא ייתפס בידי רכבים זרים.  

השאירו פרטים ונחזור אליכם

דילוג לתוכן