המדריך לבחירת תריסי גלילה חשמליים

תריסי גלילה חשמליים מציעים פתרון לאבטחת העסק, פתרון שמספק גם הגנה מקסימלית וגם מראה אסתטי ודקורטיבי.

התריסים ממוקמים בצורה מושלמת כשהם משולבים היטב בחלון או בדלת כך שלא ניתן לנתק אותם בקלות, והם זמינים במספר רב של גוונים ומרקמים.

בשוק תריסי הגלילה החשמליים, האפשרויות הן כמעט בלתי מוגבלות – אפשר להתקין תריסים אלה מבחוץ או מבפנים, על חלונות או על דלתות, וקל מאוד לקפל ולהסתיר אותם כשהם לא בשימוש. חוץ מזה, אפשר לבחור בצבע התריס כך שיתאים לערכת הצבעים ולעיצוב המבנה שלכם ואפשר גם להזמין תריס שעליו חרוט הלוגו של העסק ו/או שם העסק שלכם.

יש גורמים רבים שבגינן בעלי עסקים רבים מעדיפים היום לאבטח את העסק שלהם באמצעות תריסי גלילה חשמליים, וביניהם:

  • רמת אבטחה גבוהה
  • אמצעי לשימור אנרגיה וליצירת בידוד מפני חום וקור
  • פרטיות
  • אסתטיות ודקורטיביות (אפשר להתאים את גוון התריס לסגנון ולמראה הכללי של מבנה העסק)
  • הגנה מפני רעש
  • הגנה מפני אש
  • הגנה מפני פגעי מזג האוויר

כשתתחילו לחפש  תריס גלילה חשמלי שמתאים לכם, אל תתפלאו כשתגלו שתריסים אלה הם וורסטיליים מאוד ומציעים מגוון רחב של אפשרויות. המשמעות היא שלפעמים קשה לדעת במה לבחור ובכלל מאיפה להתחיל לחפש...

כדי לעזור לכם לבחור  תריס גלילה חשמלי בצורה הטובה ביותר לצרכים שלכם, תנו דעתכם קודם כל לשאלות שנוגעות לצרכים שלכם, כגון:

  • מהי רמת הביטחון הנדרשת לעסק שלכם (גם מבחינת התכולה וגם מבחינת מיקום העסק)?
  • מהי מידת ההגנה הנדרשת מפני חום, אור ורעש?
  • האם אתם רוצים להציג את הסחורה באופן גלוי בשעות שבהן העסק סגור?

תריס גלילה חשמלי מתאים נקבע לפי הצרכים שלכם

1. אם אתם רוצים להגן על העסק כשהסחורה מוצגת לעין-כל גם בשעות שבהן העסק סגור, סורגי גלילה שקופים או סורגי גלילה מאלומיניום מגנים על העסק מפני גישה בלתי מורשית או ונדליזם, ויחד עם זאת מאפשרים גם רמה גבוהה של נראות. הידיעה, שאתם יכולים להציג בביטחון את הסחורה לראווה כדי למשוך לקוחות פוטנציאליים גם מחוץ לשעות המסחר, מציעה שקט נפשי.

סורגי גלילה שקופים או סורגים מאלומיניום מאפשרים לאנשי הביטחון להציץ פנימה ולוודא במהירות שפנים הנכס אכן מאובטח.

סורגי גלילה שקופים מספקים פתרון מעולה לחנות שממוקמת בקניון או במרכז קניות וסורגי גלילה מאלומיניום אידיאליים לחזית של חנויות, ברים, או כול סוג של עסק שרוצה להציג בגלוי את הסחורה תוך כדי שמירה על רמת בטחון גבוהה.

2. אם אתם זקוקים לבידוד מפני רעש או טמפרטורה, תריסים מאלומיניום מוקצף מציעים פתרון אידיאלי במצבים שבהם נדרשת רמת אבטחה נמוכה יותר. תריסים אלה משמשים לעיתים קרובות גם כדלתות או כחלונות פנימיים כדי לחלק אזורי עבודה או לספק פרטיות.

3. אם אתם מחפשים אבטחה מפני אש, כדאי לשקול תריסים שמדורגים כמגנים מפני שריפות. אלה תוכננו להיסגר בעת קבלת איתות מגלאי האש ולעמוד בפני הלהבות במשך כארבע שעות. תריסים אלה יכולים למנוע התפשטות מהירה של האש לכן, זו בחירה אידיאלית למקומות צפופים כמו מרכזי קניות או מסעדות.

4. אם אתם זקוקים לתריסי גלילה חשמליים שניתן להפעילם מרחוק בעזרת שלט, תוכלו לבחור בתריסי גלילה עם מערכת פיקוד שמאפשרת הפעלה מרחוק.

רוצים להזמין תריס גלילה חשמלי לעסק שלכם? צרו איתנו קשר ותקבל את השירות הטוב ביותר

 
תריס גלילה לעסק
תריס גלילה לעסק