בחירת תריס גלילה לעסק

תריסי גלילה חשמליים, הם השלב הבא באבולוציה של התריסים כפי שאנו מכירים אותם עד היום. תריסי הגלילה החשמליים יכולים להגיע במגוון צורות וגדלים, ולייצר אווירה ייחודית בכל סוג של מרחב. מעבר לעניין האסתטיקה, תריסי הגלילה החשמליים הם קודם כל מערכות המקלות מאוד על החיים – ככל שזה נוגע לאופן בו אנו פותחים וסוגרים תריסים בדרך כלל. השליטה בתריסי הגלילה החשמליים, מתאפשרת באמצעות שלט או מתג והם נפתחים ונסגרים בעזרת מנוע חשמלי.

שדרגו גם אתם את העסק עם תריסי גלילה חשמליים

פרט למידת התועלת שביכולתם לספק, רמת נראותם של מוצרים היא לא פחות חשובה ולעיתים אף מהווה גורם מכריע, המסייע להם להצליח להימכר. בואו נדבר רגע על העסק שלכם ועל איך שהוא נראה. נניח ואתם בעליו של משרד עורכי דין גדול. אתם וודאי דואגים לעצב אותו בצורה ייחודית המשדרת אמינות, מקצועיות ונוחות. חשוב לכם מאוד כי לקוחותיכם ייהנו מאווירה נינוחה שתשרה עליהם ביטחון. במילים אחרות, גם נראות העסק שלכם היא מוצר לכל דבר. לפני שאתם מוכרים משהו ללקוח שלכם, אתם מעוניינים מעל הכול לייצר את הרושם הראשוני שייצרב לאורך זמן במחשבתו ובתחושתו האישית.

התקנת תריסי גלילה חשמליים בבית העסק שלכם, יכולה לשרת באופן מושלם את רצונכם לשפר או לשדרג את תדמיתו הקיימת. היום למשל, ניתן להתקין תריסים חשמליים המסוגלים לפעול באמצעות אפליקציות "בית חכם". משמעות הדבר היא, שאתם יכולים לשלוט על פתיחתם וסגירתם של תריסי הגלילה החשמליים – באמצעות אפליקציה מהסמארטפון (המכשיר החכם) בצורה מרוחקת.

חוץ מיתרונות הנוחיות והאסתטיקה, יש יתרון בולט נוסף שמצדיק לגמרי את התקנם של תריסי הגלילה החשמליים. מדובר גם במוצרי איכות העשויים מתרכובות חומרים עמידים במיוחד, שביכולתם לספק שכבת מיגון מעולה לבית העסק שלכם. בנוסף, הם גם מייצרים בידוד הרמטי של חום ורעש, ומסוגלים לסנן באופן אפקטיבי את האור המגיע מבחוץ. תריסי הגלילה החשמליים, מורכבים משלבים הניתנים לכוונון על פי הצורך, כך שבאפשרותכם קבוע באופן מדויק מה תהיה כמות האור והאוויר שייכנסו אל תוך מרחב מסוים.

במערכות תריסי גלילה חשמליים מתקדמים, ניתן לבצע התאמות אישיות מול מערכות אבטחה קיימות. בכך, תוכלו למנוע באמצעות פקודת סגירה אוטומטית של התריסים, את האפשרות שפורצים ינסו לחדור אל מתחם העסק שלכם. כיום תוכלו למצוא מגוון רחב במיוחד של תריסי גלילה חשמליים, כאשר כל אחד מהם, יכול לשמש אתכם למטרה אחרת.

האם גם אתם מעוניינים בהתקנת תריסי גלילה חשמליים?

לא לגמרי בטוחים לגבי המערכת הכדאית ביותר?

עם ניסיון של למעלה מ-30 שנה ביצירה, שיווק והתקנה של תריסי גלילה חשמליים, אנחנו ב-אינטרמטאל יכולים לספק לכם הכוונה נקודתית, שתעזור לכם למצוא את תריסי הגלילה החשמליים המתאימים במדויק עבור העסק שלכם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם

דילוג לתוכן