איזה סוגי סורגים קיימים לחלונות?

עבודות מסגרות בדרך כלל הכנה ובנייה של סורגים מסוגים שונים, כולל למשל סורגים שנקראים סורגי בטן, סורגים שקופים, סורגי הזזה ועוד. בואו נבין מספר דברים לגבי כל אחד מהסוגים, ונדבר גם על סוגי סורגים נוספים על הדרך.

אם אתם מחפשים אחר מסגר מקצועי להכנה ובנייה של סורגים, אנחנו רוצים להגיד לכם שאתם עושים בשכל בכך שאתם מחפשים מישהו מומחה.

 עבודות מסגרות עשויות להיות מורכבות למדי, מה שמחייב אתכם לאתר את אנשי המקצוע המומלצים ביותר. בשורה התחתונה, סורגים, לא משנה מאיזה סוג, נועדו בכדי לשמור על ביטחונכם. 

אם כך, על מסגרים מקצועיים לא מתפשרים. מאתרים אך ורק את נותני השירות הטובים והמקצועיים ביותר. תוכלו לראות כאן סוגי סורגים לחלונות וכמובן להמשיך לקרוא אודותיהם:

סורג בטן

סורגי בטן, כשמם הם, סורגים עם בטן מעוגלת ומעוצבת. סורגי בטן אנחנו נתקין בכדי למנוע 2 דברים עיקריים וחשובים. כאשר הראשון הוא פריצה וגניבה של שודדים וגנבים, השני יהיה מניעה של נפילה מהחלון, חלילה וחס. מעבר לנושא הבטיחותי, סורג בטן הוא גם דקורטיבי!

אם אתם תתקינו סורגים בטן בביתכם, אתם למעשה תקבלו מקום וספייס להנחת צמחים ושתילים, אדניות ופריטים דקורטיביים לבית. לידיעתכם, אפשר לבחור סורגים עם בטן בגדלים שונים, ככה שאתם תוכלו אפילו למקם ולהניח הרבה אדניות! אחלה חלון יהיה לכם. לא לשכוח להשקות. 

סורג ישר

סורג ישר בטיחותי בדיוק כמו שסורגים עם בטן בטיחותיים, אבל הנושא הדקורטיבי קצת משתנה כאן. בעוד שלא תוכלו להניח על סורגים ישרים אדניות ועציצים, אתם עדיין תוכלו לשלב בסורגים אלו גם פריטים דקורטיביים.

ישנן אדניות אשר נתלות על סורגים ישרים, כל מיני פרפרים מפלסטיק ואביזרים הניתנים להצמדה על הסורג הישר ועוד. סורג ישר הוא בחירה מצוינת, שמתאימה במיוחד לבתים פרטיים.  

סורג שקוף

סורגים שקופים הם בחירה מעולה ומעוצבת למדי, שתספק לכם גם את תחושת הביטחון שאתם צריכים ורוצים בביתכם. שימו לב לנתון מאוד חשוב, ישנם סורגים שקופים שיכולים לעמוד בעומד של יותר מ-800 קילוגרמים!

במילים אחרות, אם איזשהו פורץ ינסה להיתלות על הסורגים השקופים שלכם בכדי לשברם, הוא כנראה לא יצליח. סורג שקוף הוא מעוצב, בטוח ואסתטי. יחד עם הכול, הנוף "ייכנס" לביתכם!

סורג לממד

האם בכלל מותר להתקין סורגים בממד (ממ"ד)? ובכן, כן, אבל עם סיוגים. שימו לב, סורגים לממד חייבים להיות ברי הסרה וקיפול. סורג לממד יכול להיות מעוצב, אבל הוא חייב בכל מקרה להיפתח במלואו מתוך פנים הממד. 

סורג הזזה

סורגי הזזה נחשבים אמנם בטיחותיים, אבל הם יותר ידועים בעקבות העובדה, שהם מספקים נראות יפהפייה ועיצוב משגע. מעוניינים להתקין סורג הזזה? סורגי הזזה תוכלו להתקין בעזרתם של מסגרים מקצועיים, בעזרתן של מסגריות מומלצות וכו'. 

סורג מעוצב וסורגים לחלונות

בין אם אתם מעוניינים להתקין סורג מעוצב או סורגים לחלונות מכל סוג, כדאי לעשות זאת בליווי של מסגריות מומחיות בתחום עבודות מסגרות. זכרו, ישנם תקני בטיחות להתקנת ובנייה סורגים מכל הסוגים. התקנים האלו יבטיחו לכם שלווה, רוגע וידיעה שאף אחד לא יכול לפרוץ אליכם הביתה. ובנקודה זו נציין, מי שרוצה לפרוץ, בסופו של דבר יצליח. אבל הסורגים בהחלט יעכבו אותו משמעותית.

השאירו פרטים ונחזור אליכם

דילוג לתוכן