בחירת שער כניסה לבית ולחצר

שער כניסה לבית ולחצר נועד בראש ובראשונה לספק תחושת ביטחון לדיירים ולהקשות על אורחים לא רצויים להיכנס לשטח הפרטי ולפרוץ לבית או לגנוב את הרכב. השער בכניסה לבית יכול להיות חשמלי או ידני, אך כיום עדיף לבחור שערים חשמליים בגלל האמינות המעולה, המחיר המשתלם והנוחות. כדאי לדעת כי יש מגוון דגמים ועיצובים של שערי כניסה לבית, את השער מייצרים מחומרים חזקים ועמידים כמו אלומיניום, ברזל מגולוון ומתכות נוספות, וניתן לשלב חומרי גלם נוספים.

העיצוב של שער הכניסה חייב להתאים לחזית המבנה ולעיצוב הכללי של הבניין או הבית הפרטי, אך אם בעבר הצרכן הישראלי בחר שערים במראה סטנדרטי ופשוט יחסית, לרוב מברזל, כיום המגמה היא לתכנן שער כניסה חשמלי מעוצב במראה יוקרתי, ויש שערים מרשימים ביופיים הנראים כמו יצירת אמנות העומדת בפני עצמה.

כדי לבחור נכון שער כניסה לבית ולחצר יש להתייחס לפרמטרים ולגורמים שונים כמו עיצוב ואסתטיקה, חומרי גלם איכותיים ועמידים, תפעול נוח, תחזוקה פשוטה, מיגון מיטבי ושמירה על הרכוש הפרטי בבית, בחצר וכמובן שמירה על הרכב בחניון, ויש להתייחס גם למחיר, לעלות התקנת השער בבית הלקוח, לשירות ולאחריות.

אסתטיקה ועיצוב – מגוון שערי כניסה מעוצבים

כאשר רוצים להתקין שער כניסה לבית ולחצר יש לקחת מידות מדויקות, לבדוק את תנאי השטח, לאפיין את תנאי מזג האוויר באזור ויש להתאים את השער לעיצוב הכללי של הבית והגדר. שער גלילה לחניון הפרטי ולחצר הבית או שער חשמלי מעוצב לכניסה חייבים להתאים לעיצוב הבית, לעיצוב הכללי בסביבת המגורים ולטעם האישי של הלקוח.

כאמור, בעבר היו שערי כניסה בעיצוב יחסית פשוט, ורק בני העשירון העליון השקיעו בשערים מעוצבים מברזל עם עבודות פרזול דקורטיביות של אמני וחרשי ברזל. כיום, ניתן לייצר שער כניסה לבית או לחצר בהתאמה אישית מלאה לדרישות הלקוח מבחינת עיצוב, חומרי גלם, גודל ועוד.

אמצעי מיגון יעיל – פתרון מושלם לתחושת ביטחון ולהגנה על הרכוש הפרטי
יש לזכור כי שער כניסה לבית ולחצר נועד לצרכי מיגון ואבטחה, זהו התפקיד העיקרי של השער לכן חשוב לייצר אותו מחומרים חזקים ועמידים. השער החשמלי בכניסה לבית מונע מזרים ואורחים לא רצויים לחדור למתחם הפרטי, השער מקשה על גנבים ופורצים לבצע את זממם, ויש דגמים של שערים אטומים שלא ניתן לראות דרכם וכך נהנים מפרטיות ומונעים מזרים להציץ לשטח הפרטי.

כדאי לדעת כי שער בכניסה לבית ובחצר מונע גם מהילדים לצאת מהשטח הפרטי ללא השגחה, לכן חשוב לתכנן שער בגובה מתאים ולתכנן אותו כך שילדים לא יוכלו לטפס עליו. השער מונע גם מחיות הבית כמו כלבים וחתולים לצאת לרחוב.

בנוסף, ניתן לתכנן שער גלילה חשמלי לחניון הפרטי והמקורה או שער חזק ועמיד לרחבה המיועדת לחניה ליד הבית. השער מקשה על פורצי הרכב ואלו יעדיפו לחפש בית אחר שקל לפרוץ עליו, כמו כן השער מונע מקרי ונדליזם ונזקי רכוש לרכב.

עמידות וחוזק – שער עשוי מחומרים חזקים ועמידים

שער כניסה לבית ולחצר חייב להיות חזק ועמיד, השער חשוף לפגעי מזג האוויר כמו גשם, רוחות חזקות, אבק, לחות וקרינה ישירה של השמש. את  שערי הכניסה מייצרים כיום בעיקר מחומרי גלם עמידים ובהתאמה לתקנים הקפדניים והמחמירים, לכן נעשה שימוש רב באלומיניום, פלדה בלתי מגולוונת ופוליקרבונט קשיח.

כאשר בוחרים שער כניסה מחומרים עמידים התחזוקה היא מינימלית, ואחת לתקופה יש לבצע תחזוקה פשוטה המבטיחה עמידות מעולה לאורך זמן, תפעול פשוט ללא תקלות ותמורה מלאה למחיר.

דילוג לתוכן