שערים חשמליים מאלומיניום – איכות, עמידות ועיצוב לבחירה

שערי גלילה חשמליים נחשבים לפתרון המיגון המומלץ לעסקים ולחניות פרטיות, ניתן לייצר את השער לפי מידה מדויקת ובהתאמה מושלמת לגודל הפתח במבנה. שער גלילה חשמלי המיוצר מאלומיניום עמיד בפני קורוזיה ופגעי מזג האוויר, לכן האלומיניום הוא חומר הגלם המועדף לייצור השער לחניה או לעסק. קל לעבוד עם אלומיניום, החומר חזק ועמיד, ואפשר לצבוע את השער בתנור בשלל גוונים לבחירה ובהתאמה לדרישות העיצוב של הלקוח.
כדאי לדעת כי שער חשמלי מאלומיניום הוא אמצעי מיגון יעיל המוכר גם על ידי חברות הביטוח. השער מיוצר בטכנולוגיות חדשניות ומתקדמות, מאלומיניום איכותי העומד בדרישת התקן. את השער מייצרים בהתאמה מושלמת למידות הפתח ולצורכי המיגון של הלקוח או העסק, וניתן לעצב את השער בהתאם לדרישה.

יתרונות שער גלילה חשמלי מאלומיניום?

בעסקים רבים נדרש פתרון מקצועי לסגירת הפתח, למשל מוסכים, פתח לפריקת סחורה ברשתות קמעונאיות שונות, בחנויות הפונות לחזית הרחוב ועוד. השער החשמלי נחשב לפתרון המומלץ גם לסגירת חניונים פרטיים ויש לו שימושים נוספים. את השער אפשר לייצר מחומרים שונים, אך מומלץ לבחור בשער אלומיניום חשמלי בגלל היתרונות הבאים:
• אלומיניום הוא חומר חזק במיוחד.
• אלומיניום אינו מחליד, לכן השער עמיד בפני קורוזיה.
• משקלו הקל של האלומיניום מאפשר לייצר שערים במשקל יחסית נמוך, לכן קל יותר לתפעל את השער, ואין צורך במנוע חזק ויקר.
• ניתן למחזר אלומיניום לכן זהו פתרון ירוק וידידותי לסביבה.
• אפשר לייצר שערים מאלומיניום בשלל עיצובים מרהיבים.
• ניתן לצבוע את האלומיניום בתנור בקשת רחבה של גוונים.
• אין צורך בתחזוקה שוטפת למעט ניקיון קל.
• אפשר לפתוח ולסגור את השער החשמלי באמצעות מתג הפעלה, שלט רחוק, סלולר וכדומה.
חשוב לציין כי שערים חשמליים מאלומיניום הם בראש ובראשונה אמצעי מיגון ואבטחה, הם מונעים כניסת זרים ואורחים לא רצויים לשטח הפרטי, מקשים על פורצים להיכנס לעסק או לחניה, מונעים מקרים של השחתת רכוש (ונדליזם) ומספקים תחושה הגנה וביטחון לדיירים במבנה.  יחד עם זאת, יש מקרים בהם כדאי להתקין תריסי גלילה חשמליים המתאפיינים בעיצוב קל ומרשים יותר, זהו פתרון מומלץ בעיקר לחנויות, לפתחים גדולים במבני תעשייה ומחסנים לוגיסטיים, לחניות פרטיות בבתים, לכניסה למרכזי קניות וקניונים, לסגירת דחסניות וכדומה. תריס מאלומיניום מבטיח שילוב מושלם בין חוזק ועמידות לבין מראה ואסתטיקה גבוהה.

שערים חשמליים מאלומיניום מזמינים רק מחברת אינטרמטאל 

חברת אינטרמטאל הוקמה לפני למעלה מ-30 שנה, לחברה ניסיון רב וידע מקצועי מעמיק בכל הנדרש לתכנון, לייצור ולהתקנת שערים חשמליים, תריסי גלילה מאלומיניום עם מנגנון תפעול ידני או חשמלי, דלתות נגללות ותריסי גלילה ממגוון חומרים.
אינטרמטאל מייעצת ללקוחותיה ומסייעת להם לקבל החלטות נכונות ושקולות. כל הפתרונות שהחברה מציעה מבטיחים שקט נפשי ללקוח, מיגון יעיל ואפקטיבי נגד ניסיונות פריצה, כניסת אורחים לא רצויים וגניבות.