מהו תריס אור ובמה הוא טוב יותר מתריס רגיל

**לתשומת לבכם - בשלב זה איננו מייצרים תריסי אור. הנכם מוזמנים להתרשם ממגוון תריסי הגלילה החשמליים שלנו באתר.


תריס הוא פתרון הצללה שכיח בבתים, במשרדים ובמבנים רבים נוספים. יש כמה סוגי תריסים נפוצים כמו תריס ידני רגיל מפוליאוריטן מוקצף, תריס חשמלי, תריס אור ותריס משוך. כיום, רוב הלקוחות מזמינים תריסים חדשים ואיכותיים יותר, כאשר ההעדפה הבולטת בקרב הצרכנים היא להזמין תריס חשמלי במקום תריס רגיל עם מנגנון ידני. תריס אור נחשב לחדשני ולמתקדם יותר מאחר והוא מגיע בשלושה מצבים – מצב פתוח, סגור או מצב ביניים, כלומר התריס מונע חדירה של אור ישיר וחזק לתוך הבית אך עדיין החלל מואר בגלל כניסת האור דרך המרווחים הקיימים במצב הביניים, במצב זה נכנס גם אוויר לבית.

מהו תריס אור?

כאמור, תריס אור הוא פיתוח חדש ואיכותי יותר של התריס הרגיל שכולנו מכירים. זהו פיתוח חדשני של תריס גלילה חשמלי, אך בתריסי אור יש מצב נוסף שלא קיים בתריס הרגיל, מצב ביניים המאפשר חדירת אור בכמות המספיקה להאיר את החדר וכניסת אוויר לצורך אוורור החלל.

את השלבים של תריסי אור מייצרים מאלומיניום קל משקל או משלבים של פלסטיק מוקצף, זהו תריס גלילה חשמלי שקל לתפעל אותו בלחיצת כפתור, הוא נוח לשימוש ומעניק את כל היתרונות של תריסי הגלילה החשמליים. מומלץ לבחור תריסי אור העשויים מאלומיניום בגלל עמידותם וחוזקם, כך התריס משמש גם כאמצעי מיגון איכותי ואפקטיבי, הוא עשוי למנוע חדירת גנבים ואורחים לא רצויים לבית או לעסק.

תריס אור מופעל בדרך כלל בעזרת מתג הפעלה המותקן על הקיר, יש דגמים מתקדמים שניתן להפעיל באמצעות שלט רחוק. ניתן לחבר תריסי אור חשמליים המותקנים בבית למערכת בית חכם, ואפשר לשלוט בתריס גם מרחוק באמצעות הסמארטפון.

בנוסף, אם בוחרים תריסי אור מאלומיניום זוכים לשכבת בידוד נוספת, התריס מספק בידוד תרמי יעיל ובידוד אקוסטי להפחתת רעשים. אפשר לייצר תריסי אור בגדלים שונים ובהתאמה לגודל הפתחים בבית שלכם, כולל פתחים גדולים כמו יציאה מרפסת או תריס המותקן על פתח היציאה לגינה. תריסי אור מתאימים גם לעסקים, אפשר לייצר תריס במידות מדויקות לגודל הפתחים, זהו פתרון מומלץ לחזיתות של חנויות ולהתקנה על חלונות הראווה בעסק.

שלושה מצבי פתיחה

ההבדל העיקרי בין תריס רגיל לתריס אור הוא מצבי הפתיחה. תריס רגיל מציע שני מצבים בלבד – פתוח או סגור, יש תריסים ידניים וחשמליים. תריס אור מצויד במנגנון חדשני ומתקדם יותר, אפשר לשלוט בשלושה מצבי פתיחה ללא הפעלת כוח פיזי ובלי לקום מהספה.

מעבר למצבי הפתיחה, תריס אור נוח לניקוי ולתחזוקה ואפשר לנקות בקלות וביסודיות גם את שלבי התריס, זהו יתרון משמעותי לעומת התריס הרגיל.

האפשרות לשלוט בשלושה מצבי פתיחה מאפשר לכם שליטה מלאה בכמות האור והאוויר הנכנס לחדר או למבנה, התריס כולל  מנגנון חשמלי ייעודי לפתיחת וסגירת התריס, כך אפשר לשמור על פרטיות הדיירים, למנוע מסקרנים להציץ פנימה, וכדאי לדעת כי התריס מצויד במנוע שקט.