​דלתות מהירות

כאשר מחפשים פתרון שמאפשר לסגור חללים במהירות – יש היום פתרון מושלם שנקרא דלתות מהירות או דלתות גלילה מהירות. מדובר בדלתות אשר נפתחות ונסגרות במהירות הבזק וניתנות להתאמה לכל מפתח, ואם רוכשים אותן מחברה מקצועית המקפידה על חומרי גלם איכותיים – הן יכולות לשמש לאורך זמן. התריס נגלל כלפי מעלה אל תוך מסילה נסתרת, ומופעל על ידי מנוע צד תלת פאזי ובקר מהירות המספק שליטה מוחלטת. המהירות המרבית של הפתיחה והסגירה היא 2 שניות בלבד, ובמקרה של הפסקת חשמל או במקרה חירום – ניתן לנטרל אותו באמצעות מנגנון לנטרול ידני.

דלתות מהירות עשויות מ-PVC איכותי, המבטיח בידוד אקוסטי ו/או בידוד חום/קור מלא. את הצבע ניתן לבחור על פי ההעדפה האישית.

השימושים השונים של דלתות מהירות

  • דלתות מהירות מסייעות בשימור חדרים נקיים – מבני תעשייה ומפעלים בהם נמצאים חדרים נקיים צריכים לשמור את אותם חדרים סטריליים לגמרי. דלתות אלה מתאימות מאוד להתקנה במפתחי חדרים כאלה, גם בזכות הבידוד המושלם שהן מבטיחות וגם בזכות מהירות הפתיחה והסגירה שלהן, אשר תורמת מאוד לשימור הסטריליות הנדרשת בחדרים שכאלה.
  • חניות וחניונים – בעלי חניות וחניונים פרטיים המעוניינים לסגור את מתחם החניה כך שתתאפשר כניסה רק בשעות הפעילות ו/או לרכבים מורשים בלבד, יכולים בהחלט להתקין דלתות גלילה מהירות. את הדלתות ניתן לפתוח באמצעות שלט מיוחד או באמצעות הסלולר, כך שרק מי שברשותו קוד הכניסה יכול להיכנס ולצאת.

מעברי מלגזות ומטענים – דלתות גלילה מהירות מתאימות מאוד להתקנה במפעלים בהם קיים צורך לספק מעבר מהיר למטענים ולמלגזות.

דלתות מהירות - מיגון מושלם נגד פריצות

תריסי גלילה אלה עמידים במיוחד נגד פריצות וונדליזם, אולם אם רוצים – ניתן לחזק את המיגון באמצעות מנעולים איכותיים ייעודיים. מנעולנים יכולים להתקין את המנעולים הללו בצורה קלה ופשוטה על השלב העליון של התריס, וכך להבטיח שללא פתיחת המנעול – לא ניתן יהיה לפתוח את התריס. כמובן שחשוב מאוד לוודא כי המנעול שמותקן על גבי דלת הגלילה יהיה כזה שמתאים בצורה האופטימלית לדלת ושכן יאפשר פתיחה קלה עבור מורשי כניסה.

דלתות גלילה מהירות מומלץ לרכוש מחברה המתמחה בייצורן, ולוודא שהן מיוצרות מחומרי גלם עמידים ומאושרות לשימוש על ידי מכון התקנים. יש לדאוג לקבל תעודת אחריות מקיפה, המאפשרת לכם לפנות אל נציגי השירות של החברה בכל מקרה של בעיה או תקלה.

אם אתם מעוניינים להוסיף מנגנוני נעילה כאלה ואחרים – רצוי מאוד לעשות זאת דרך החברה היצרנית, על מנת להבטיח שתקבלו פתרון איכותי ומתאים.

לסיכום: דלתות גלילה מהירות להתקנה בחדרים נקיים ובחניונים הן פתרון מצוין שמספק גם בידוד מושלם, גם מיגון כנגד פורצים וכמובן – גם פתיחה וסגירה מהירות עבור האנשים המורשים. רכשו אותן מחברה מוכרת וידועה בתחום, ותוכלו ליהנות מכל היתרונות שהן מספקות.