תריס סורג חשמלי - שניים במחיר אחד

אם אתם מחפשים תריס גלילה שיאפשר לכם להיות בטוחים שהבית שלכם באמת מוגן מפני פריצה – אתם צריכים תריס סורג חשמלי.

מחפשים תריס סורג חשמלי? צרו קשר באתר או בטלפון: 077-9969221 

מהו תריס סורג חשמלי?

השילוב המושלם בין תריס חשמלי ובין סורג. במקום להתקין שני מוצרים נפרדים – אתם מתקינים סורגי גלילה ומקבלים שני מוצרים במוצר אחד – עם כל היתרונות שרק אפשר לבקש:

מיגון מוחלט מפני פורצים – מנגנון הנעילה האוטומטי של התריס אינו מאפשר הרמה של התריס מבחוץ. כמו כן, ניתן להבטיח את חוסר היכולת להרים את התריס באמצעות מנעול נעילה הנמצא בחלקו התחתון של התריס שאותו נועלים באמצעות מפתח.

מיגון נגד ניסור – אין אפשרות לפרוץ אל הבית לא רק בזכות מנגנון הנעילה של התריס, אלא גם בזכות העובדה שהתריס ממוגן לחלוטין נגד ניסור. בכל אחד מהשלבים של התריס יש פרופילים מפלדה אשר מחזקים אותו ומונעים את היכולת לנסרו אותו.

שלבים פתוחים אל הנוף – את התריס אפשר להעביר למצב נוף גם כאשר התריס נעול. מצב נוף הוא מצב שבו שלבי התריס פתוחים במקצת ומאפשרים כניסה של נוף ואוויר אל החלל. 

לא פוגע בעיצוב – אפשר בהחלט לעשות עיצוב סלון עם תריס סורג חשמלי, שכן כאשר גוללים אותו הוא נכנס אל תוך ארגז התריס. מכיוון שקוטר הגלילה הוא קטן במיוחד, הרי שארגז התריס הוא קטן ואינו פוגע בעיצוב הכללי.

פתיחה מלאה – בניגוד לתריס גלילה רגיל, תריס סורג ניתן לפתיחה מלאה כך שאין שום "שארית" שלו שמסתירה חלק מהדלת / חלון).

סגירה מלאה – כאשר התריס סגור הוא סגור לגמרי, ומאפשר מצב של החשכה מלאה, מצב בו אי אפשר לראות שום דבר מהמתרחש בתוך הבית.

עמידות לאורך זמן – התריס עשוי מחומרי גלם איכותיים וחזקים במיוחד, המבטיחים עמידות לאורך זמן. המנוע של התריס הוא מנוע חזק אך שקט, כך שהתריס הוא פתרון מושלם לכל בית (ולכל בית עסק גם).

מיגון עסקים

התקנת תריס סורג חשמלי למיגון של העסק תאפשר לכם להיות בטוחים שהעסק שלכם, על כל תכולתו, מוגן בצורה האופטימלית מפני פריצה מבחוץ מחד, ושהוא יאפשר לכם לשהות בו כשאתם יכולים לגמרי ליהנות מהנוף.

לסיכום – אין ספק, כי הבחירה בהתקנת תריס סורג חשמלי במקום תריסי גלילה סטנדרטיים למיגון הבית או העסק תאפשר לכם ליהנות גם ממיגון מלא כשאתם בביתכם או מחוצה לו, גם מנוחות ומקלות הפעלה וגם ממוצר שאינו פוגע בעיצוב.

מחפשים תריס סורג חשמלי? צרו קשר באתר או בטלפון: 077-9969221 

 

כיוון מנוע עם בורג לכיוון התריס:

תריסים חשמליים רבים מצוידים במנגנון כיוון המבוסס על ברגים ייעודיים, זו פעולה פשוטה ומהירה. כדי לכוון את התריס יש לבצע את הפעולות הבאות:
•פתיחת המכסה העליון של התריס החשמלי כדי להגיע לברגים לכיוון התריס.
•סיבוב בורג הכיוון (עם או נגד כיוון השעון).
•בדיקה של פתיחת וסגירת התריס, כוונון אחרון עדין וסגירת הכיסוי.
לפני שמתחילים בכיוון מנוע התריס החשמלי חשוב לבדוק איזה מנגנון כיוון קיים. יש באינטרנט סרטונים רבים המראים כיצד לכוון סוגים שונים של תריסים, וניתן לפנות לחברה שייצרה את התריס כדי לקבל הסברים מפורטים. יש להקפיד על כיוון זהיר, בלי להפעיל לחץ או כוח על בורגי או לחיצי הכוונון אחרת עלולים לגרום לנזק לרכיבים הקטנים והתיקון יחייב איש מקצוע מנוסה.

מתי חייבים לכוון את המנוע של התריס החשמלי?

כיוון התריס נחוץ כאשר שלבי תריס הגלילה יוצאים איזון, לכן קשה לסגור או לפתוח את התריס באופן מדויק. אם התריס יוצא מאיזון בגלל סיבות מוכרות ונפוצות כמו עצם זר המפריע לתפקוד התריס ומוציא אותו מאיזון, כוח שהופעל על התריס, מסילה מלוכלכת או נזק לרכיב קטן, מומלץ לכוון את התריס בהקדם.
אם לא מכוונים את התריס הלא מאוזן מסתכנים בהחרפת הבעיה ובנזקים קשים למכלולי התריס והמנוע, ואז התיקון יהיה מורכב ויקר.

מתי בכל זאת כדאי לפנות לעזרה מקצועית? אם אתם מתקשים לכוון את התריס בשיטות עשה זאת בעצמך מומלץ לפנות לאנשי המקצוע. כמו כן, לעסקים וללקוחות שיש להם תריסי גלילה חשמליים מסיביים ומתקדמים כדאי לבצע תחזוקה שוטפת על ידי אנשי מקצוע מיומנים, ובמסגרת התחזוקה הטכנאי דואג לכיוון המנוע ולתפקוד תקין ויעיל של התריס

השאירו פרטים ונחזור אליכם

דילוג לתוכן