​סוגי דלתות לעסקים – מהי הדלת הטובה ביותר עבורך?

בוויכוח בין חלל פתוח או חדרים עם דלתות, נראה כי האינטרנט כבר קבע שחלל עבודה שמעניק יותר פרטיות, הוא העתיד. כל מה שנדרש כעת זה לקבל את הסכמת ההנהלה והתקציב שיאפשרו לעובדי המשרדים להשתחרר מאותה חוות קוביות שמאפיינת את ה-open space שמאפיין כל כך הרבה מקומות עבודה בארץ ובעולם.

למרבה הצער, למרות המחקרים שמלמדים שחללים פתוחים הם לא פופולריים בקרב העובדים, שהם גורמים לירידה בשביעות הרצון של העובדים ופוגעים בפרודוקטיביות שלהם – קשה להיפטר מה-open space.

נראה כי לאחרונה הבעיה אפילו הוכפלה, עם הופעת הטרנד החדש שבו מורידים גם את הקירות הנמוכים שהפרידו בין שולחנות העובדים. עכשיו, הקוביות ממש לא מגניבות כשלעובד אין בכלל קירות מסביבו. כל זה, בעקבות המבנה החדש של פייסבוק שמתרברבת בשטח הרצפה הפתוח הגדול ביותר בעולם, משרד ענק שמורכב מחדר אחד ויחיד.

מקומות עבודה שמציעים משרדים פרטיים נחשבים ליוצאי דופן ומיושנים בעולם שרגיל כל כך ל-open space. אבל האמת היא שדלתות פנימיות בעסק מאפשרות לאנשים לעבוד ללא הפרעה, תוך ריכוז והתמקדות במשימה שלהם.

אם גם אתם מתחילים לחפש דלתות פנימיות למשרד, חשוב לדעת שהשוק מציע היום מגוון רב של דלתות. ההחלטה הראשונה שתצטרכו לקבל היא מהו סוג הדלת שיתאים לצרכים שלכם.

כדי להקל על הבחירה, הנה דוגמאות לסוגי דלתות כניסה וסוגי דלתות פנים שמוצעים היום בשוק:

סוגי דלתות כניסה

כאשר צד אחד של דלת הכניסה פונה החוצה, אל מחוץ למבנה עצמו, חשוב מאוד שהדלת תבטיח הגנה מפני נזקי מזג האוויר ומפני פריצות וונדליזם. בנוסף, דלת חיצונית צריכה להיות גם בעלת יופי ואמירה עיצובית כדי ליצור את הרושם הנכון בקרב כל מי שעומד להיכנס לעסק שלכם. אגב, תמיד אפשר להוסיף ולהעצים את רמת הביטחון על ידי הוספת תריס גלילה שיגן לא רק על דלת הכניסה המעוצבת אלא על המשרד כולו.

דלתות מעץ מלא. דלתות איכותיות מעץ מלא, מצופות במגוון רב של גימורים שמעניקים לדלתות עמידות בפני נזקי מזג האוויר. דלת כניסה עשויה מעץ גושני מעניקה לכול משרד או עסק נוכחות חזקה ואיכותית. לרשות הצרכנים עומד מבחר של סוגי עצים שיכולים להעניק מראה יוקרתי לדלת הכניסה שלכם.

דלתות פלדה. דלתות אלה עמידות בפני אש ובפני פגעי מזג האוויר והן אופציה טובה בהרבה כאשר אתם מחפשים דלת שתספק לעסק שלכם גם ביטחון. כדי לאפשר לאור לחדור פנימה, יש אפשרות לבחור בדלת פלדה עם חלון זכוכית חזקה במיוחד ומוגנת על ידי סורג מעוצב.

סוגי דלתות פנים

דלתות פורניר. דלתות הפורניר עשויות מעץ תעשייתי שעליו מודבק הפורניר. דלתות אלה בעצם מצופות בקליפת עץ דקה שמעניקה לדלת את המראה היוקרתי והחם שמאפיין את העץ הטבעי. מגוון סוגי העץ המשמשים לציפוי דלתות הפורניר מעמיד לרשותכם אפשרויות רבות של גוונים ודפוסים. כך תוכלו לקבל דלת במראה של עץ מייפל, עץ דובדבן או עץ אגוז, תלוי בצרכים העיצוביים שלכם.

דלתות גמר צבע (שלייפלק). אלו דלתות עץ שנצבעות בצבע אפוקסי ולאחר מכן מועברות לצביעה בתנור שמקבע את הצבע ומחדיר אותו לעומקו של העץ. דלתות אלה חסינות בפני מים ושומרות על גוון הצבע לאורך זמן.

דלתות למינטו. למינציה היא ציפוי שמבוסס על גיליונות ספוגים בשרף פנולי (Phenolic) שמוחל על לוחות העץ. זהו חומר חזק, היגייני ועמיד למים שמציע אינספור אפשרויות מבחינת גימור וצבע. כשחומר זה משמש כציפוי דלתות הוא מאפשר גימור שמבטיח הגנה מוחלטת על הדלת ודורש ניקוי מזערי בלבד. בארץ, דלתות למינטו מאיטליה מציעות לא רק איכות גבוהה אלא גם מגוון מרשים של גוונים וגימורים (מט או מבריק). בנוסף, רמת הבידוד של דלתות אלה גבוהה מדלתות אחרות בעיקר בגלל שהן הרבה יותר כבדות.

דילוג לתוכן