מה היתרון של תריס גלילה חשמלי?

בעסקים רבים בכל הארץ, בבתים פרטיים, בדירות ובמבנים מסחריים ניתן לראות תריסי גלילה איכותיים עם מנוע חשמלי. לתריסי גלילה המיוצרים משלבי אלומיניום ומחומרי גלם נוספים יש יתרונות רבים כמו עמידות גבוהה, עיצוב מרשים, מיגון יעיל ותפעול נוח ומהיר. בעבר היה נהוג להתקין תריסי גלילה ידניים, עם השנים החליפו את התריסים הידניים דגמים חשמליים ואיכותיים יותר. את התריס ניתן להתקין בכניסה לחנות, כאמצעי מיגון אפקטיבי בחלונות ראווה ועסקים, בחניונים, בבתים ובכל מבנה אחר עם פתחים שיש לסגור.

אמצעי מיגון אפקטיבי

עסקים ובעלי בתים פרטיים מתמודדים עם פשיעה הולכת וגוברת בכל חלקי המדינה, אחד מאמצעי המיגון היעילים ביותר בפני כנופיות הפורצים הוא התקנת תריס גלילה חשמלי על הפתחים השונים בנכס. מומלץ להזמין מחברה מקצועית ואמינה תריסי גלילה עם שלבי אלומיניום, ישנם חומרים עמידים נוספים עליהם ניתן לשמוע במהלך פגישת ייעוץ. התריס החשמלי מקשה על גנבים ואורחים לא רצויים לחדור למתחם הפרטי, ניתן לסגור את התריס הרמטית ולנעול אותו. מעבר לזאת, תריסי גלילה מהווים פתרון מצוין להצללה.

תפעול קל ונוח

אחד השיקולים בעת בחירת פתרונות מיגון והצללה הוא נושא נוחות התפעול. לכן, חשוב לדעת כי לתריס גלילה עם מנוע חשמלי יש יתרונות רבים בהשוואה לתריס ידני. בקליק אחד מהיר אפשר לפתוח או לסגור את התריס, לשלוט עד לאיזה גובה התריס יפתח, וישנם דגמים איכותיים אותם ניתן לחבר למערכת בית חכם לשליטה נוחה ולתפעול קל ויעיל של התריס מכל מקום.

ישנם דגמים רבים של תריסי גלילה עם אפשרויות תפעול שונות. ניתן לבחור בין מתג הפעלה אותו יש להתקין על קיר פנימי או חיצוני, כרטיס קרבה לתפעול התריס, שלט רחוק ויש גם אפשרות למנגנון שליטה ותפעול באמצעות אפליקציה המותקנת בסמארטפון או בעזרת מספר טלפון כמו בשערים חשמליים בכניסה למפעלים וליישובים.

בעת בחירת תריסי גלילה לבית או לעסק חשוב לוודא כי ישנה אפשרות לתפעל את התריס החשמלי גם בעת הפסקת חשמל, כמו כן מומלץ לרכוש דגם הכולל מעצור בטחון למניעת קריסת התריס ולמניעת סגירתו בעת מעבר תחתיו.

עיצוב מותאם אישית

ישנם דגמים רבים ומגוונים של תריסי גלילה חשמליים לבית ולעסק. ניתן להזמין תריס גלילה חשמלי בעיצוב מותאם אישית. צוות החברה מייעץ ללקוחותיו על פתרונות העיצוב האפשריים, ניתן להזמין שלבי אלומיניום בשלל גוונים ותריס חשמלי בעיצוב מרהיב, מקורי וייחודי, בהתאמה לחזית המבנה ולצבעי המותג. את התריס החשמלי כדאי להתאים לקונספט עיצוב הפנים, במיוחד בחנויות ובבתים.

תחזוקה נוחה

תריס חשמלי נחשב למוצר אמין, איכותי ובטיחותי. התריס אינו מחייב תחזוקה שוטפת יקרה ומורכבת, למעשה למעט ניקיון אין צורך בתחזוקה כמו צבע וכדומה. כאשר יש תקלה מומלץ להזמין טכנאי מחברה מקצועית על מנת לטפל במיומנות בבעיה ולהחזיר את תחושת הביטחון לדיירים במבנה, לכן כדאי לשים לב גם לנושא האחריות והשירות. 

 

השאירו פרטים ונחזור אליכם

דילוג לתוכן