איך לבחור סורגי גלילה לבית?

צרכי המיגון והאבטחה שלנו גברו בשנים האחרונות בגלל המצב הביטחוני ואוזלת היד של המשטרה במיגור תופעת הפריצות לבתים ובטיפול בכנופיות הגנבים אשר פועלות ללא הפסקה בכל הארץ. כדי להגן על בני המשפחה ועל מנת לשמור על הרכוש יקר הערך בבית חשוב להתקין אמצעי מיגון שונים כגון תריס סורג, שער חשמלי וכדומה.

אם בעבר היה נהוג להתקין סורג רגיל קבוע בחלונות הבית כדי למנוע מפורצים לחדור למתחם הפרטי וגם כדי להגן על ילדים מפני נפילה, כיום הטרנד החם והמתקדם ביותר הוא לבחור בפתרונות כמו סורג חשמלי או תריס סורג חשמלי. עם זאת, יש להזמין את אמצעי המיגון רק מחברה מקצועית ואמינה המייצרת סורגים ותריסי גלילה חשמליים בהתאם לתקנים המחייבים והמחמירים ביותר, ומחומרי גלם באיכות גבוהה המבטיחים עמידות לאורך זמן ותפעול נוח וקל.

חומרי גלם איכותיים

סורגים ותריסי סורג מייצרים לרוב מפלדה או מאלומיניום (מתכת אל חלד), בעבר היה נהוג לייצר את הסורגים רק מברזל אך הוא נחשב לפחות יעיל ועמיד בגלל רגישות החומר לקורוזיה. את הסורגים מפלדה ומאלומיניום אפשר לעצב ולצבוע בשלל גוונים לבחירה, כך למעשה ניתן לשדרג את עיצוב חזית המבנה וליהנות ממראה מודרני מרשים ואלגנטי.

בשנים האחרונות החלו יצרני התריסים והסורגים להציע פתרון חדשני ואיכותי של תריסי גלילה משלבי פוליקרבונט, חומר עמיד, חזק ושקוף. כך נמנעים מהמראה של מבצר או בית כלא וניתן לצפות בנוף ללא הפרעה.

חשוב לדעת כי סורגי גלילה העשויים מאלומיניום נחשבים לפתרון המועדף בגלל המשקל הקל ועמידות החומר בפני פגעי מזג האוויר והתפתחות קורוזיה. הפלדה כבדה לכן צריך מנוע חשמלי חזק יותר, כך המחיר עולה מעלה, ויש גם לדאוג לתחזוקה שנתית שוטפת של הסורג בגלל רגישות החומר למים ורטיבות.

אמצעי בטיחות לתפעול נוח של המוצר

כאשר עומדים לרכוש אמצעי מיגון כמו תריס סורג או סורגים עם מנוע חשמלי, חשוב לוודא כי הפריט כולל אמצעי בטיחות למניעת תאונות ופתרונות מתקדמים ואפקטיביים לשימוש נוח ויעיל. לכן, חשוב לבדוק עם היצרן האם המוצר מצויד במנגנון בלימה, במעצור חירום ובמנגנון קריסה למניעת נפילת התריס או הסורג. כמו כן, יש לבדוק מראש כיצד ניתן לתפעל את התריס סורג או הסורג החשמלי, יש מספר פתרונות ביניהם שליטה באמצעות שלט רחוק, מתג הפעלה המותקן על הקיר הסמוך, אפליקציה המותקנת בנייד לתפעול התריס גם מרחוק ועוד.

שירות ומקצועיות

אמצעי מיגון כמו תריס סורג חשמלי מומלץ לרכוש רק מחברה אמינה ובעלת ותק בענף, חברה המציעה שירות בכל הארץ ומתמחה בפתרונות מתקדמים ובשירות ברמה גבוהה. אגב, כדי לחסוך עלויות ניתן לרכוש תריס סורג כחלופה אטרקטיבית לקניית שני מוצרים – תריס וסורג. יש לוודא כי המוצר עומד בדרישות מכון התקנים וכי הוא מיוצר מחומרי גלם עמידים, חזקים ואיכותיים. התריס סורג משתלב היטב בעיצוב הכללי בבית, קל לתפעל אותו והוא אינו דורש תחזוקה שוטפת למעט ניקיון.

השאירו פרטים ונחזור אליכם

דילוג לתוכן