תריסים מיוחדים

תריסי גלילה הינם בין האלמנטים המשמעותיים ביותר בתעשייה ובשוק הפרטי לצורך מיגון והפרדה, יצירת חוצץ למפתחים גדולים במיוחד ושטחי תעשייה המצריכים מעבר של משאיות ורכבי עבודה, הגנה על ציוד ונכסים משמעותיים ועוד. כיום ניתן להשיג סוגים שונים של תריסי גלילה מיוחדים הכוללים מגוון רחב של אפשרויות למקרים יוצאי דופן ולצרכים שונים.

תריס מחוזק

שוק תריסי הגלילה מציע שלושה סוגים עיקריים של פאנלים: פאנל רגיל, פאנל מעוצב ופאנל מחוזק.
תריסים העשויים פאנלים מחוזקים הינם תריסים בעלי לוח אטום וצר בעלי כיפוף גדול יותר. תריסים אלו מתאימים להתקנת תריסים ארוכים ובמקרים של צורך בהגנה משמעותית מפני חדירות של אורחים לא רצויים.תריס הגלילה המחוזק משווק באורכים ייעודיים של 5 מטרים ו-11 מטרים על פי צרכי הלקוח.
 

כיתוב על תריסים מעוצבים

חברות רבות ובעלי עסקים מנצלים את תריסי הגלילה של בית העסק לצורך העלאת המוניטין והגברת פרסום העסק – בשעות בהן הוא סגור.
באמצעות כיתוב מקצועי על תריסי גלילה מעוצבים יכול בית העסק ליהנות ממיתוג איכותי ומכיתוב אישי המפרסם את שם החברה, את שעות הפתיחה ואת מספר הטלפון.
הכיתוב מבוצע באמצעות חריטה מתאימה וצביעה, תהליך ההופך את דלת הכניסה לעסק לשלט פרסומי בחינם.

חלפים לתריסי גלילה

תריסי גלילה מצריכים תחזוקה שוטפת של כל חלקי התריס השונים.
בשל כך חשוב לדאוג לשלמותם של כל החלפים. במקרה של קלקול באחד החלפים ניתן לרכוש את החלק באופן עצמאי.
בין החלפים ניתן למצוא מערכות אלומיניום שלמות, תריסי גלילה חשמליים, מנועים שונים לתריסי גלילה בהתאמה לגודל התריס, אביזרים לתריסים, רשתות גלילה ועוד.

תריסים לפתחים גדולים

ישנם תריסי גלילה המיועדים לגדלים שונים של פתחים ומותאמים לצרכים הייחודיים של הלקוח. תריסי הגלילה המיועדים למפתחים גדולים הינם תריסים בעלי דופן רחבה במיוחד ומיועדים להחזיק עומס כבד יותר. תריסים אלו יכולים לשמש גם בתור שכבה ממגנת תודות להיותם שלבים עבים יותר.
 

תריסים לבתים פרטיים

תריסי גלילה לבתים פרטיים שומרים על דיירי הבית מפני כניסות לא רצויות של זרים וכן מפני גניבות ופריצות אפשריות לבית. הם מגנים פעמים רבות על הרכב כך שהם מספקים לבעלי הדירה שקט נפשי ובטחון.
קיימים סוגים שונים של תריסה גלילה וביניהם ניתן למצוא תריסים בהפעלה ידנית או חשמלית לפי צרכי הלקוח. תריסי הגלילה מגיעים עם מנגנון המאפשר נטרול ידני מהיר בכל מקרה חירום או במקרים של נפילת החשמל בבית.
 
תריסי הגלילה המיועדים לבתים פרטיים כוללים הגנה מפני סערות, מחליקי אוקולון המקטינים רעשים ומגבירים חיכוך, חיישנים למניעת סגירת התריס בעת פעולה, מנורות התראה ועוד מגוון תוספות בהתאמה לצרכי הלקוח.
 

תריסי גלילה למטוסים

תריסי גלילה ודלתות נגללות למטוסים עשויים מתכת עמידה ובעלת יכולת מיגון.
תריסי הגלילה למטוסים כוללים אלמנט בידוד. התריסים עשויים אלומיניום איכותי וקל משקל.

תריסים להאנגרים

תריסי האנגר הינם בעלי התאמה למפתחים גדולים במיוחד.
מיועדים לשטחי תעשייה ומתחמי עבודה גדולים. עשויים מתכת איכותית וקלת משקל. ניתן להשיג דלתות האנגר נגללות בהתאמה למידות הדרושות, דלתות אטומות לחלוטין, דלתות חסינות לקור במעלות מתחת לאפס, תריסי גלילה החסינים לאש ועוד.
דילוג לתוכן