שמירה על ניקיון בבנייני מגורים

יותר ויותר בניינים בשנים האחרונות עוברים לניהול של חברות חיצוניות במקום ועד פנימי. הסיבות לכך הן רבות:

תפעול לא הולם של ועד הבית, היעדר פעילות בוועד הבית, תחלופה גבוהה של דיירים, היעדר מתנדבים למילוי התפקיד,
בניינים בעייתיים, היעדר הסכמה על נושאים מהותיים בניהול הבניין ועוד.
הלכה למעשה, קשה מאד לנהל בניין באופן תקין ללא גוף המרכז אצלו את הנושאים השונים והמהותיים השומרים על מראהו של הבניין ותפקודו התקין.

חשיבות התחזוקה הנכונה של בניין

בעוד שתחזוקה לא הולמת של אחד הבתים עלולה לפגוע בעיקר בדייריו, תחזוקה לא טובה של הבניין עצמו גורמת לנזקים גדולים עוד יותר ופוגעת בכל דיירי הבית באופן משמעותי.
על מנת להבטיח את התפעול השוטף של הבית באופן מקצועי יש צורך באיוש התפקיד של ניהול ועד הבית.
בניהול בניין ישנם לא מעט נושאים העולים על הפרק:
ביניהם ניתן למנות את תפעולה מעלית באם ישנה, ניקיון חדר המדרגות, תפעול הקולטים על גבי הגג,
האיטום על גג הבניין, מערכות צנרת המים הכוללות של הבניין כולו, מערכות הגז, מערכות הביוב, ניקיון המקלטים של הבניין, מראה הלובי, תחזוקה של האינטרנט, ניקיון סביבת הבניין, גינון בבתים בהם יש גינות המקיפות את הבית, ניקיון של חדרי האשפה, ניקיון החניון ופעילותו התקינה, תפעול נכון של מחסום החניון ועוד מגוון רחב של פעולות שוטפות אותן יש לבצע על מנת לשמור על הבניין מתפקד.

תריסים לדחסניות – מתאימים לבניינים גדולים

בין האלמנטים המהותיים ביותר בתחזוקה נכונה של בניין מגורים ניתן למצוא את התריסים לדחסניות השומרים על ניקיון חדרי הזבל ובעקבות כך גם על הבניין כולו. דחסניות הן למעשה חדר הזבל המודרני המרכז את כל סוגי פחי הזבל בשטח אחד בודד.
באמצעות הדחסניות נשמר הניקיון טוב יותר וכן ההפרדה בין סוגי הזבל השונים. תריסים לדחסניות בבניינים מתאימים ברוב המקרים לבניינים גדולים או מספר גושים של בניינים בהם ניתן למצוא מספר גדול של דיירים.
תריסים לדחסניות בבניינים למעשה מבטיחים את הפעולה התקינה של פינוי הזבל מהבניין שכן הם מונעים את התפשטות הזבל על ידי חדירת בעלי חיים ועל ידי מתן הגישה למורשים בלבד. פינוי זבל מבניינים באמצעות תריסי גלילה לדחסניות הוא פשוט הרבה יותר ומאפשר איכות חיים גבוהה יותר לדיירי הבניין באשר הם.
כיום ניתן למצוא מגוון רחב של תריסי גלילה לדחסניות וחדרי אשפה כך שגם המראה עושה רושם וגם הריח נעלם כליל.