שמירה על סדר וניקיון בבתים משותפים

ניהול בניין מגורים הינו בין המטלות היותר קשות לביצוע.
הקושי בקבלת הסכמה על כלל הנושאים מביא רבים להתנער מתפקיד הוועד או, במקרים רבים אחרים, להעביר את מישימות הניהול לחברה חיצונית.

ניהול הבניין כולל לא מעט מטלות ומשימות שונות.
ביניהן ניתן למצוא את חובת איטום הגג אחת לכמה שנים, תחזוקה שוטפת של המעלית, ניקיון הלובי וחדר המדרגות, תחזוקה שוטפת של האינטרקום, תחזוקה שוטפת של הגג, תחזוקת חצר הבניין, תחזוקה שוטפת של המקלט ועוד מגוון רחב של מטלות הנופלות על הוועד. בנוסף, כל תקלה המתרחשת בבניין מצריכה את טיפולו המידי של הוועד. על מנת להבטיח כי הבניין ייראה טוב גם בעוד עשרים שנה, חשוב להשקיע בו כבר מעכשיו.

ניהול בית משותף – מי יוציא את הפח?

בין התחומים המהותיים ביותר בניהול הבית נמצא פינוי האשפה.
באמצעות פינוי אשפה יעיל ומקצועי ניתן לשמור על הסדר והניקיון בבניין וליהנות ממרחב נעים למחייה.
בבניינים רבים ניתן למצוא ריחות לא נעימים או חדרי זבל העולים על גדותיהם בשל אי אכפתיות והזנחה של האשפה.
לא זה המצב בבניינים בהם מותקנת דלת דחסנית לבניינים.
דלת הדחסנית מאפשרת לדיירי הבניין ליהנות מפינוי קל ונוח של האשפה.

הימנעות מצבירת ריחות רעים

הצרה הצרורה של דחסנית היא הריח הנוראי המתפשט בתוך זמן קצר בכל האזור אם הדחסנית ממוקמת בתוך הבניין, הריח מתפשט כולו לחללי הפנים. אם הדחסנית מוצבת מחוץ לבניין, הריח נישא למרחקים.
על מנת להבטיח כי ניתן יהיה לחיות בבניין ללא ריחות בעייתיים חשוב להתקין דלתות דחסנית המיועדות למיגור הריח ולצמצומו לתוך תוואי חדר הדחסנית עצמה.
ברוב המוחלט של המקרים דחסניות מוצבות בבניינים הומי אדם או בבנייני ענק. בשל היקף הדיירים בבניין ישנו צורך במתן מענה מקיף יותר לזבל ולאשפה. על מנת להיפטר מהזבל והאשפה בקלות, הדחסנית מרכזת אליה את כל אשפת הבניין.
בשל הצבת דלת דחסנית לבניין נוצרת לא מעט אשפה בקרב הדיירים. הלכה למעשה, רק הדחסנית היא הפח הגדול דיו על מנת להתאים לכל הדיירים והלא גדול מדי.
התקנת דלתות גלילה לחנויות מבטיחה כי לא יהיו כניסות לא רצויות מחדר הדחסנית וכי הבניין יאובטח בצורה הטובה ביותר מכל כניסותיו. דלתות גלילה לדחסניות ניתנות לתפעול ברוב המקרים באמצעות שלט או באופן ידני.
כמו כן המעוניינים יכולים להתקין דחסניות המבחינות בתנועה על פי יישן ונפתחות לבד.
דילוג לתוכן