דלתות ושערי גלילה לשימוש תעשייתי

מפעלים רבים בארץ זקוקים לפתרון מתקדם ואיכותי, המאפשר להם לסגור פתחים גדולים לצרכי מיגון, לשמירה על רכוש וציוד ולעבודה נוחה ויעילה. ברוב המפעלים התעשייתיים ישנם פתחי שירות גדולים המאפשרים למשאיות לפרוק או להעמיס ציוד, מכונות ומטענים שונים, ובמידת הצורך לאפשר למלגזות לשאת מטענים מחוץ למפעל. את הפתחים יש לסגור כדי למנוע מזרים להיכנס למקום וכדי להגן על העסק. כיום נהוג להתקין שערי גלילה המיוצרים משלבי אלומיניום או פלדה מגולוונת, השערים עמידים בפני פגעי מזג האוויר ומקשים על פורצים לחדור למפעל כדי לגנוב ציוד וסחורות. למעשה, לחברה מקצועית המתמחה בתכנון וייצור דלתות גלילה, יש מגוון פתרונות חדשניים לשימוש תעשייתי, לכן חשוב לתאם פגישה בעסק על מנת לקבל ייעוץ והסברים מפורטים לבחירת הפתרון הנכון והמתאים ביותר.

תקני בטיחות מחמירים

תכנון דלתות ושערי גלילה לשימוש תעשייתי מחייב ידע רב וניסיון מקצועי הנרכש לאורך שנים. טכנולוגיות הייצור החדשות, מאפשרות לייצר כיום פתרונות איכותיים ובטיחותיים יותר מבעבר, כך לדוגמה ניתן לתכנן שער או דלת נגללת עם בידוד אקוסטי ובידוד נגד חדירת חום/ קור למבנה, ולמפעלי תעשייה ממוזגים ניתן לתכנן ולייצר שערים נגללים עם בידוד איכותי, למניעת בריחת הקור החוצה, פתרון זה חוסך עלויות גבוהות לעסק.

חשוב להדגיש כי רק דלתות ושערים נגללים מאיכות גבוהה עומדים בכל תקני הבטיחות המחמירים ביותר. ניתן לרכוש גם שערים או דלתות נגללות חסינות אש, בהתאם לתקן הישראלי, ועל פי דרישה ספציפית של הלקוח כדי לקבל אישורים להפעלת העסק. את השער יש לייצר ולהתקין על פי הנחיות הרשות לכיבוי אש ויועצי בטיחות מוסמכים. כדאי לדעת כי ניתן לייצר שערים נגללים חסיני אש ל- 3, 4 או יותר שעות, פתרון זה מאפשר לכוחות כיבוי האש להשתלט במהרה על השריפה ולמנוע נזקים רבים לעסק.

מגוון אפשרויות הפעלה

על מנת לבחור דלתות או שערי גלילה לשימוש תעשייתי, יש לאפיין בקפידה את צרכי הלקוח, על מנת להתאים עבורו את הפתרון הנכון והאיכותי ביותר. יש לקחת מידות מדויקות, לבחון לעומק את אופן השימוש הצפוי בשער, להתחשב בגורמים כמו אסתטיקה, מיתוג, נוחות התפעול, אופציה לשליטה מרחוק, בידוד, אקוסטיקה, איטום ועוד. לאחר אפיון צרכי הלקוח ניתן להמליץ עבורו על שער או דלת נגללת עם מנגנון חשמלי, ואפשרות לפתיחה וסגירה באמצעות שלט רחוק או מתג המותקן על הקיר. בנוסף, ניתן להתאים ללקוח מנגנוני בטיחות כמו מעצור חירום בעת זיהוי מעבר רכב או אדם כאשר השער נסגר, מעצור למניעת נפילת השער בעת הפסקת חשמל ועוד.

יודגש כי שערי ודלתות גלילה מהווים פתרון מתקדם למפעלי תעשייה ולעסקים בכל גודל, וכן לרשתות שיווק, חנויות, מוסכים ועוד. סגירת הפתחים חשובה למניעת כניסת זרים ולמניעת גניבות, להגנה על חיי העובדים ורכוש המפעל, לרבות ציוד יקר וסחורות, וכן כפתרון אסתטי, כיוון שניתן לייצר את הדלתות והשערים הנגללים בשלל עיצובים ובמבחר גוונים.

עיצוב חיצוני יפהפה ועמיד

כאמור, השילוב בין בריקים יפים ואיכותיים לבין תריסי גלילה מעוצבים מהווה פתרון מושלם לצרכי עיצוב החזית והכניסה של העסק. כך זוכים גם לעיצוב מרהיב, יוקרתי וייחודי וגם למיגון יעיל ואפקטיבי. לכן, חשוב לפנות לחברה מובילה בתחום תריסי וסורגי גלילה כדי לצפות בדוגמאות, ולקבל הסברים וייעוץ מקצועי לבחירת הפתרון המושלם, העמיד והיפה ביותר לחזית העסק. 

השאירו פרטים ונחזור אליכם

דילוג לתוכן