עיצוב חזית העסק באמצעות תריסי גלילה ובריקים

עסקים רבים בארץ מעוניינים לשדר יוקרה והם משקיעים רבות בעיצוב הכניסה וחזית המבנה. ניתן לראות שלל עיצובים מרהיבים בכניסות ובחזיתות בתי עסק שונים, ביניהם חנויות אופנה ובגדים, משרדי עורכי דין, משרדי אדריכלים, חנויות תכשיטים, חברות בנייה וכיוצא בזה. כדי לשדרג את חזית העסק ניתן לחפות את הכניסה והקירות החיצוניים באמצעות בריקים מסוגים, גדלים וגוונים שונים, וכדי להשלים את העיצוב ולספק לעסק גם אמצעי מיגון יעיל, מומלץ להתקין תריסי גלילה מעוצבים ועמידים עם מנגנון פתיחה חשמלי.

חומר גלם פופולרי בענף הבנייה ואהוב על ידי מעצבים

בריקים הם לבנים עמידות וייחודיות המיוצרות לרוב מחמר, בשנים האחרונות הם הפכו לחומר בנייה פופולרי ומקובל בענפי העיצוב והבנייה. כיום ניתן למצוא בשוק מגוון עצום של לבנים לחיפוי קירות פנים וחוץ, בשלל גוונים וגדלים, חלק מהלבנים מגיעות מפירוק מבנים ישנים ועתיקים, בעיקר ממבנים ישנים המועדים להריסה ברחבי אירופה, וחלקן מיוצרות מאבן טבעית כגון אבן חול, גיר, כורכר, שיש, טרוורטין ועוד. הבריקים נחשבים לחומר בנייה איכותי בעל יתרונות רבים בגלל המראה המרשים והייחודי שמתקבל לאחר חיפוי הקירות, העמידות הגבוהה לאורך שנים בפני פגעי מזג האוויר, החוזק הרב של הלבנה והבידוד היעיל התורם לנצילות אנרגטית גבוהה ולחיסכון בהוצאות החימום והמיזוג. כל אלו ועוד תרמו לפופולריות של הלבנים לחיפוי קירות פנים וחוץ, וגם בבתי עסק רבים משפצים את החזית או החללים הפנימיים כדי ליהנות ממראה יוקרתי ומעיצוב מקורי, ייחודי ושובה לב.

מיגון העסק בהתאמה לעיצוב היוקרתי

לאחר בחירת הלבנים לחיפוי קיר הכניסה וחזית המבנה של העסק, יש לתכנן היטב גם את אמצעי המיגון למניעת כניסת זרים, להגנה אפקטיבית על חלון הראווה וכדי להקשות על הפורצים. יש אמצעי מיגון רבים ומגוונים, אך כדי להעניק שקט נפשי לבעלי העסק, ועל מנת להשלים את המראה המרשים של הכניסה וחזית העסק, אין כמו תריסי גלילה מעוצבים. חברה מקצועית ומובילה המתמחה בתכנון, ייצור והתקנת תריסי וסורגי גלילה מסוגלת לספק ללקוח פתרונות חדשניים באיכות ללא פשרות, ובשילוב מושלם בין בטיחות ומיגון יעיל לאסתטיקה מרהיבה וייחודית. כיום ניתן להתקין תריסי וסורגי גלילה חשמליים, ניתן לבחור לחלון הראווה תריסים שקופים מפוליקרבונט, או להתקין על חלון הראווה ועל הפתחים השונים לעסק תריסים חשמליים מחוררים, אטומים או מוטבעים עם לוגו העסק. את התריס ניתן לצבוע בתנור בשלל גוונים לפי בחירה, ובהתאמה לגוון הבריקים בחזית המבנה ובכניסה לעסק.

עיצוב חיצוני יפהפה ועמיד

כאמור, השילוב בין בריקים יפים ואיכותיים לבין תריסי גלילה מעוצבים מהווה פתרון מושלם לצרכי עיצוב החזית והכניסה של העסק. כך זוכים גם לעיצוב מרהיב, יוקרתי וייחודי וגם למיגון יעיל ואפקטיבי. לכן, חשוב לפנות לחברה מובילה בתחום תריסי וסורגי גלילה כדי לצפות בדוגמאות, ולקבל הסברים וייעוץ מקצועי לבחירת הפתרון המושלם, העמיד והיפה ביותר לחזית העסק. 

השאירו פרטים ונחזור אליכם

דילוג לתוכן