בחירת שער חשמלי לבית

גרים בבית פרטי ומעוניינים להתקין שער כניסה עמיד וחזק בכניסה לבית ולשטח הפרטי? מחפשים פתרון מיגון יעיל נגד כניסת אורחים לא רצויים לשטח הפרטי? רוצים לשמור על הפרטיות, להגן על הרכוש הפרטי ולמנוע מזרים להציץ אל תוך הבית או החצר הפרטית שלכם? הפתרון המתאים ביותר הוא שער חשמלי לבית או לחניה.

ללא ספק שער חשמלי לבית פרטי הוא אמצעי המיגון היעיל ביותר לשמירה על הרכוש, למניעת כניסת זרים ואורחים לא רצויים, לשמירה על הפרטיות ולתחושת ביטחון מיטבית. יש מגוון רחב של שערים חשמליים המתאימים לבית הפרטי, לכן מומלץ לפנות לחברה מובילה המתמחה בתכנון, ייצור והתקנת שערים חשמליים בעיצובים מרהיבים וייחודיים.

מה כדאי לדעת לפני שבוחרים שער חשמלי לבית?

בחירת שער חשמלי לבית אינה דבר של מה בכך. זהו אמצעי מיגון לטווח הארוך, לכן יש לוודא כי החברה מייצרת את השער מחומרי גלם עמידים וחזקים לאורך זמן, וכמובן בהתאמה לתקנים המחייבים. השער חשוף לפגעי מזג האוויר, לכן כדאי לייצר אותו מחומרים שאינם מחלידים, לדוגמה אלומיניום, אפשר לייצר את השער גם מברזל מגולוון ומחומרים נוספים.

בעת בחירת שער חשמלי לבית הפרטי עליכם להתייחס לגורמים הבאים:
איכות חומרי הגלם – שער חשמלי לבית חייב להיות מיוצר מחומרים איכותיים ובהתאמה לתקנים המחייבים. כדי ליהנות משער חשמלי עמיד ומעוצב המחזיק מעמד שנים רבות יש לבחור חברה מקצועית המייצרת את השער בתהליכי ייצור מתקדמים ואיכותיים במיוחד.

עיצוב – שער חשמלי ניצב בכניסה לשטח הפרטי, לכן מעבר לאיכותו יש לבחור עיצוב מקורי מהתאים גם לחזית הבית ולסביבת המגורים. יש שלל עיצובים לבחירה, ככל שהעיצוב מורכב יותר כך המחיר צפוי להתייקר. אם השער מהווה חלק מהגדר מסביב לבית או לבניין המגורים, העיצוב שלו צריך להיות דומה לגדר וגם לקונספט העיצוב האדריכלי של הבניין.

מנגנון נעילה ופתיחה – חשוב לבחור שער חשמלי עם מנגנון איכותי ומתקדם לפתיחת וסגירת המנעול, כיום יש מגוון פתרונות טכנולוגיים, למשל שער גלילה המתאים בדרך כלל לחניה הפרטית, למוסכים, לבתי עסק ועוד.
מנוע עוצמתי – המנוע של השער החשמלי או שער הגלילה חייב להיות חזק ועוצמתי, במיוחד אם משתמשים בשער החשמלי בתדירות גבוהה, למשל שער לחניון בבית משותף.

תחזוקה קלה – יש לברר מראש מהי התחזוקה הנדרשת לשער החשמלי, אם בוחרים שער איכותי התחזוקה פשוטה וקלה, ואין צורך להזמין איש מקצוע כדי לבצע אותה.

שירות וזמינות – מומלץ לרכוש שער חשמלי לבית רק מחברה אמינה ובעל ותק בענף, יש לוודא את איכות השירות של החברה וזמינות לשירות תיקונים על ידי טכנאים מנוסים, בפריסה ארצית.

איך לבחור שער חשמלי לבית?

כדי לבחור נכון שער חשמלי לבית יש להתייחס לשיקולי תקציב, להחליט על מיקום השער, לוודא פונקציונליות ולשמור על מרווח תמרון לפתיחה ולסגירה של השער. בנוסף על זאת, יש לערוך סקר שוק, להשוות הצעות מכמה חברות, לבדוק מאילו חומרים השער מיוצר, לבדוק מה כוללת האחריות, ויש לבדוק גם אפשרויות עיצוב.

שער חשמלי או שער גלילה לחניה הפרטית בבית (או בבית מגורים משותף) כדאי להזמין רק מחברה בעלת וותק רב שנים ומוניטין חיובי בענף, לכן מומלץ לקרוא חוות דעת על החברה. כמו כן, חשוב לבדוק מה המקצועיות של מתקין השער, יש לבחור מתקין מוסמך ומנוסה.

יש לציין כי שער חשמלי הוא אמצעי מיגון המוכר על ידי חברת הביטוח. לכן, כדאי ליצור קשר עם סוכן הביטוח ולבדוק איתו איזה שער עומד בדרישות חברת הביטוח.