התקנת שערים מאלומיניום – כל מה שצריך לדעת

התקנת שער בכניסה למפעל, לחניה, לבית פרטי ולמתחמים נוספים מתחילה בתכנון מקצועי, מדידות וייצור השער מאלומיניום עמיד וחזק. שערי אלומיניום מומלצים למגזר העסקי, הציבורי והפרטי בגלל עמידותם הגבוהה, הם אינם מחלידים וסובלים מקורוזיה כמו שערים אחרים, קל לתחזק אותם והם נוחים לשימוש. שערי אלומיניום הם אמצעי מיגון וביטחון יעילים ומוכחים,  הם נחשבים לפתרון אמין ומשתלם מבחינה כספית, והם עמידים לאורך שנים רבות וניתן לעצב אותם בהתאם לדרישות הלקוח וצורכי המיתוג של העסק.

מה השימושים המרכזיים של שערי אלומיניום?

שערי אלומיניום נחשבים לפופולריים ולנפוצים מאוד בגלל עמידותם הגבוהה ומחירם הנוח והמשתלם. שערים מאלומיניום משמשים בעיקר כשערי כניסה לבתים פרטיים ולחניות פרטיות, וכשערי כניסה לחניונים, למפעלים ולעסקים שונים.

שער כניסה מאלומיניום מונע כניסת זרים ואורחים לא רצויים לשטח ולמתחם הפרטי, אם מתקינים אותם כשער לחניה פרטית הם מונעים כניסת רכבים של אנשים זרים, ובנוסף השער מבטיח תחושת ביטחון לדיירים ולשוהים במבנה ומונע ונדליזם. בעבר הלא רחוק ייצרו את שערי הכניסה מברזל, אך המחיר של ברזל יקר והוא גם סובל מחלודה. לכן, כיום כולם עברו לשערי אלומיניום איכותיים שמחירם זול בהרבה לעומת שערי כניסה וחניונים המיוצרים מחומרי גלם אחרים.

מה היתרונות המרכזיים של שערי מאלומיניום?

אלומיניום הוא חומר נוח לעבודה בגלל מאפיינים כמו אלסטיות ומשקל קל, האלומיניום ידוע בעמידותו הגבוהה בפני פגעי מזג האוויר, ובמיוחד עמידות מצוינת ולאורך זמן בפני התפתחות חלודה. האלומיניום הוא חומר נוח לעיבוד לכן ניתן לייצר ממנו שערים בשלל עיצובים מקוריים ומרהיבים, כולל עיצוב בהתאמה אישית מלאה לצורכי הלקוח ומאפייני המותג.

את השער מאלומיניום מקובל לצבוע בתנור, הצביעה נועדה להבטיח עמידות טובה יותר וכך השער מחזיק מעמד עם תחזוקה פשוטה ומינימלית לאורך שנים רבות, לעומת העמידות הבעייתית של שערים המיוצרים מברזל, פלסטיק, עץ וחומרים חלופיים אחרים.

כדאי לדעת כי ניתן לייצר שערי אלומיניום שונים ללקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים. סוגי השערים הפופולריים ביותר המיוצרים מאלומיניום הם שערי כנף, שערי הזזה, שערים מתקפלים או נגללים (גלילה כמו בתריס חשמלי), שערי כניסה דקורטיביים ושערים בהרמה.

שערי הרמה מאלומיניום מתאימים לחניה פרטית מקורה ולכניסה לחניונים תת קרקעיים, כמו גם לפתחים גדולים במבני תעשייה ומסחר. השער מתרומם מעלה במהירות וניתן לעבור תחתיו בבטחה. שערי הזזה נעים לאורך מסילה עליונה או תחתונה, זהו שער חסכוני ויעיל.

לבתים פרטיים ולחניות פרטיות מומלץ לבחור שערים מאלומיניום בגלל העמידות, העיצוב, המראה האסתטי המרשים, נוחות השימוש, המחיר המשתלם והתחזוקה הפשוטה. שערים לחניה פרטית הם פתרון מיגון מומלץ לבעלי חניות ולבתים פרטיים, והמחיר שלהם שווה לכל כיס ומבטיח תמורה מלאה.

שער חשמלי מאלומיניום

כאשר מתכננים שער לחניה או לפתח במבנה תעשייתי או מסחרי מומלץ לבחור שערים חשמליים המיוצרים מאלומיניום. שער חשמלי מאלומיניום מבטיח עמידות מצוינת לאורך שנים רבות עם מינימום תחזוקה, השער קל לניקוי וניתן לשטוף בזרם מים או באמצעות גרניק, ואחת לתקופה יש לשמן צירים, לבדוק את המנוע ולבצע תחזוקה כללית.

לאחר התקנת שערים לחניה פרטית או לעסק חשוב להקפיד על תחזוקה שוטפת, ומעבר לניקיון כדאי להזמין בעלי מקצוע מיומנים מחברה המתמחה בייצור, התקנת ותחזוקה שערים ותריסי גלילה חשמליים מאלומיניום.

בעת בחירת החברה לייצור ולהתקנת שערים מאלומיניום יש לוודא כי היא מחזיקה באישורים הנדרשים בענף, לרבות עמידת בדרישות התקן הישראלי 900 חלק 21.03. שער אלומיניום חשמלי העומד בתקן מצויד בעינית אלקטרונית, שילוט, ספי בטיחות, נורה מהבהבת ומנגנון לעצירת חירום.