שערים לחניה פרטית – לאבטחה יעילה, ליצירת חזות מרשימה ולהגדלת ערך הנכס

אנו רגילים לראות שערים אוטומטיים במקומות כמו חניונים או כניסות למפעלים לכן אולי מופתעים לגלות שהשימוש הנוח באמצעי סגירה זה מתרחב ומגיע גם לבתים פרטיים. שערים אוטומטיים מותקנים היום בבתים רבים, גם בווילות מפוארות וגם בבתים צנועים יותר.

מחפשים שערים לחניה פרטית? צרו קשר באתר או בטלפון: 077-9969221 

מגמה גוברת זו של התקנת שערים לחניה פרטית נובעת לא רק מיעילות האבטחה אלא גם מהאטרקטיביות של השער, המחיר הסביר, הפתיחה האוטומטית והזמינות ההולכת וגוברת של שערים לחניה פרטית גם בשוק המקוון.


• תריס רגיל (ידני) – תריס פשוט עם שלבי פלסטיק או אלומיניום, התריס מותקן בפתח החלון ונגלל לקופסה הממוקמת מעל המסגרת. כדי לפתוח או לסגור את התריס יש למשוך ברצועה הידנית. זהו התריס הזול ביותר, קל לנקות אותו אך התריס יחסית עדין.
• תריס חשמלי – פיתוח מודרני ומתקדם של התריס הידני, ניתן לחבר תריסים חשמליים למערכת בית חכם ולשלוט בהם גם מרחוק, התפעול של התריס החשמלי נוח ואין צורך להפעיל כוח כדי להרים או לסגור את התריס.
• תריס ונציאני – התריס מרשים ביופיו, הוא מורכב משלבים דקים המחוברים באמצעות כבלי פלדה וסרטים באמצע לאיסוף התריס. מומלץ להזמין בעל מקצוע מיומן להתקנת התריס בגלל מורכבותו. קשה מאוד לתקן תריס ונציאני בגלל החלקים העדינים.
• תריס הזזה – הפתיחה של התריס היא לצדדים, זהו תריס יחסית פשוט ובגלל מחירו האטרקטיבי הוא נפוץ בבתים רבים, התריס סובל מבלאי טבעי והבלות מתייבשות יחסית מהר לכן אחת לתקופה יש להחליף שלבים ולתקן את התריס.
• תריס אור – אחד התריסים הפופולריים ביותר כיום, תריס אור מאפשר שלושה מצבי פתיחה וניתן לשלוט היטב בכמות האור החודרת פנימה לחלל החדר. במצב ביניים שולטים בכמות האור החודרת לבית, נהנים מפרטיות מלאה וניתן להשקיף החוצה ולצפות בנוף, אך מבחוץ אי אפשר לראות מה קורה בחדר. זהו תריס איכותי ועמיד העשוי מאלומיניום, התריס יקר בהשוואה לתריסים הרגילים והוא אינו סובל מקורוזיה. 

למה להתקין שערים לחניה פרטית?

לשער גלילה לחניה ישנם שלושה יתרונות עיקריים: הגברת האבטחה, העצמת מראה חזות הבית והגדלת ערך הנכס.

שער חשמלי כאמצעי הגנה יעיל

שערים  לחניה פרטית מונעים כניסת רכב לא מורשה בין אם אתם בבית ובין אם לא והוא מרתיע גנבים שחומדים את הרכבים שלכם. בנוסף, מאפייני הבידוד של השער יגנו על החניה גם מפני אש.

על ההתפשטות של תריסים ושערים חשמליים כאמצעי יעיל להגנה אפשר ללמוד גם מאחד המחקרים שנערך באוסטרליה ופורסם ב-2013. המחקר בדק היבטים מסוימים שקשורים לפשע ותריסים לאבטחה של דיירים בשכונה אוסטרלית. לפי החוקרים, השימוש בטכנולוגיה למניעת פשע ממשיך להתרחב בסביבה העירונית ואמצעים טכנולוגיים כמו אזעקות, תריסים, סורגים, שערים, חומות ומצלמות במעגל סגור, נמצאים בשימוש נרחב יותר ויותר כדי להגן על נכסים של בעלי חנויות, עסקים ובתי מגורים.

המחקר נערך בעקבות ההתפתחות החדשה יחסית במערב אוסטרליה, שמתבטאת בשימוש בתריסים. מגמה זו, מציין המחקר, הולכת וגוברת, למרות שעדיין לא נמצאו ראיות שתומכות ביעילותם של אמצעים אלה להפחתת הפשע. מחקר זה בדק את תפיסותיהם של 353 תושבים בשכונה בעיר פרת' כדי לחשוף את הקשר בין הפשיעה והתריסים המותקנים בבתים שלהם. אחד הממצאים שחשף המחקר הוא שהנשאלים אכן התייחסו לתריסים כאל אמצעי שיכול להפחית פריצות לנכסים פרטיים.

ואכן, התקנת שער גלילה בחניה עשויה להגן על הנכס שלכם. שערים לחניה פרטית הינם קלי משקל אבל חזקים מאוד. הם מבטיחים רמות גבוהות יותר של ביטחון והגנה גם מפני אש.

שער בעל מראה מעוצב להפליא

אתם לא צריכים להקריב את מראה הנכס שלכם על מזבח יתרונות האבטחה, ההגנה והבידוד. שערים לחנייה פרטית מגיעים במגוון מרקמים, צבעים וגימורים שיכולים לעזור לבית שלכם להיראות עוד יותר יפה.

שערים לחנייה פרטית שזמינים היום מציעים תוספת אלגנטית לנכס ולרכוש. כאשר השער מותקן כראוי הוא מפגין נוכחות מרשימה שמשפרת מיידית את מראה הבית כולו. אם כרגע יש לכם שער ידני בחניה שנפתח לצדדים, תוכלו להגדיל את נוחות השימוש וההפעלה על ידי התקנת שער גלילה שנפתח כלפי מעלה, מצריך הרבה פחות מקום ומאפשר לכם פתיחה אוטומטית גם עם שלט רחוק.

הגדלת ערך הנכס ע"י התקנת שערים לחנייה הפרטית

כשהשוק מציע כל כך הרבה אפשרויות לבחירה, לא תהיה לכם בעיה למצוא את השער המתאים לכם ביותר גם מבחינת העיצוב וגם מבחינת צרכי האבטחה.

אין ספק ששער יפהפה לחניית הבית שמציע גם יתרונות אבטחה ניכרים, מעלה את הסיכוי למכור את הנכס במחיר גבוה יותר מאשר בלעדיו.

צרו איתנו קשר אם אתם מעוניינים בשער שיישלב עיצוב, איכות וביטחון לחניה או לעסק! 

מחפשים שערים לחניה פרטית? צרו קשר באתר או בטלפון: 077-9969221 

 

דילוג לתוכן