​תכנון וייצור תריסי גלילה חשמליים לחנויות

תכנון, ייצור והתקנת תריס חשמלי לחנות אינו דבר של מה בכך. יש לתכנן את התריס החשמלי בהתאמה מלאה לצרכי העסק והתקציב העומד לרשותו ובהתאמה לגודל הפתחים, אופן השימוש, מיקום החנות וצרכי המיגון והמיתוג של העסק. למעשה, קיימים בשוק מגוון פתרונות למיגון חנויות אך אין תחליף לתריס חשמלי איכותי ובטיחותי המגיע בעיצוב מרשים וכולל מנוע חשמלי יעיל ועמיד. כיום, ניתן לבחור מבין שלושה סוגי תריסים חשמליים- תריס מחורר, אטום או שקוף.

תכנון והתאמת התריס החשמלי לצרכי החנות ובעל העסק

בחנויות רבות ברחבי הארץ, לרבות חנויות הממוקמות במרכזי הערים, ברחובות צדיים ובמרכזי הקניות הפתוחים והסגורים, ניתן לראות כי בעלי העסק התקינו תריס גלילה חשמלי בתוך או מחוץ לחנות. תריס גלילה חשמלי הוא מוצר בטיחותי חשוב והכרחי לנוכח שיעור הפשיעה הגבוה וריבוי מקרי הפריצה לעסקים. אמנם לרוב החנויות יש ביטוח, אך בעלי העסק מעוניינים למגן את החנות כדי להקשות על הפורצים לגרום לנזק רב ולגניבת סחורה וציודים יקרים.

לכן, תכנון התריס החשמלי לחנות מתחיל באפיון צרכי המיגון של העסק, ובמדידה מדויקת של גודל הפתחים. לאחר מכן, ניתן לבחור בעיצוב מקורי וייחודי כדי להתאים את סגנון וצורת התריס החשמלי לחזית המבנה ולגווני המותג. את התריס החשמלי ניתן לייצר מחומרי גלם שונים ביניהם פלדה מגולוונת, אלומיניום ופוליקרבונט. בשנים האחרונות ניתן לראות בחנויות רבות הממוקמות לרוב בקניונים הסגורים תריסי גלילה חשמליים העשויים משלבי פוליקרבונט, חומר עמיד וחזק המאופיין בשקיפות. כך ניתן לתפוס שתי ציפורים במכה אחת, גם מיגון יעיל על הציוד והסחורה בחנות וגם אפשרות לצפות בתצוגה בחלון הראווה ובחנות לאחר שעות הפעילות.

כדאי לדעת כי ניתן לצבוע תריסי גלילה חשמליים לחנויות בתנור בקשת רחבה של גוונים לבחירה, כך ניתן למתג את העסק ולשמור על חזית אחידה ומרשימה ביופייה, בהתאמה לצרכי השיווק והמיתוג של החנות. כמו כן, ניתן לתכנן תריס גלילה חשמלי מאלומיניום מחורר עם שם העסק ולוגו החברה.

בעת תכנון התריס יש להתאים מנוע חשמלי איכותי ועמיד, במיוחד לחנויות בהן נעשה שימוש תכוף בתריס. יש לבחור מנוע חשמלי איכותי המגיע עם אחריות ארוכה לחנויות בהן נהוג לפתוח ולסגור את התריס החשמלי מספר רב של פעמים במהלך היום.

תכנון אמצעי בטיחות בתריס חשמלי לחנות

לאחר בחירת חומר הגלם ועיצוב התריס החשמלי לחנות יש לתכנן אמצעי בטיחות חשובים כמו מנגנון בלימה ומעצור לשעת חירום, מנגנון קריסה ייעודי ואמצעי לשליטה ולתפעול התריס. מנגנון בלימה מבטיח כי התריס לא ייסגר על ראשו של אחד העובדים או אחד הלקוחות, מנגנון קריסה נועד להבטיח בלימת פעולת התריס במידה והשלבים יוצאים ממקומם, ואמצעי השליטה נועדו לתפעול נוח ויעיל של התריס. ניתן לבחור אמצעי שליטה כמו מתג הפעלה המותקן על הקיר, שלט רחוק ופתרונות נוספים.

בנוסף, בתכנון תריס חשמלי לחנות יש להקפיד על ההנחיות הקבועות בתו התקן הישראלי המחייב, ויש לתכנן את התריס בהתאמה מלאה לדרישותיו הייחודיות של הלקוח ולתקציבו.

דילוג לתוכן