כיצד לדעת לבחור מנועים לתריסים?

תריס חשמלי נגלל לבית או לעסק מאפשר לכם ליהנות ממיגון יעיל ואפקטיבי נגד כניסת אורחים לא רצויים ומפתרון איכותי לסגירת פתחי חניונים, פתחי כניסה בעסקים גדולים כמו רשתות שיווק, מוסכים, כניסה לקניונים ומרכזי קניות, חנויות ועוד. אם בעבר היה נהג להתקין תריסים ידניים העשויים מפלדה מגולוונת, כיום ברוב המקומות בוחרים תריסים עם מנוע חשמלי. כך ניתן לפתוח ולסגור את התריס בלחיצת כפתור פשוטה, ללא כל מאמץ פיזי, וזוכים לאיכות חיים גבוהה יותר.

שליטה בתריס בלחיצת כפתור

הדור החדש של תריסי הגלילה החשמליים מתאים למגוון שימושים וללקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים. את התריס מתאימים לגודל הפתח, הוא מיוצר בארץ כחול לבן ועשוי מחומרי גלם איכותיים ועמידים. כדי להפעיל את התריס בלחיצת כפתור יש להתאים מנוע חשמלי עמיד ויעיל, בהתאמה לפרמטרים כגון משקל התריס, תכיפות השימוש, מיקום, עמידות בפני פגעי מזג האוויר, אמצעי שליטה לתפעול נוח ויעיל ועוד.

חשוב לדעת כי יש מגוון דגמים של מנועים חשמליים לתריסי גלילה, ניתן להפוך כמעט כל תריס ידני לחשמלי באמצעות שיפוץ מהיר והתאמת מנוע חדש לתריס. הוספת מנוע חשמלי לתריס קיים מאפשרת להפוך את החיים לפשוטים ונוחים יותר, יש להגדיר מראש מהם הצרכים וכיצד מעוניינים לשלוט בתריס כדי להתאים דגם יעיל של מנוע. ישנם דגמים של מנועים אלחוטיים לתריסים ודגמים של מנועים מחווטים. את המנוע בוחרים לפי צורת השליטה בתריס, ישנם דגמים המיועדים להפעלה מרחוק באמצעות שלט ויש מנועים המיועדים לשליטה באמצעות מתג בקיר.

לכל מנוע חשמלי יש הספק שונה, טווח ההספקים של מנועים חשמליים לתריסי גלילה הוא 120-450 וואט, לכל מנוע יש גם מהירות סיבוב שונה (סל"ד), אם מתקינים תריס חשמלי חדש וזקוקים לפתרון מקצועי המאפשר פתיחה וסגירה מהירה יש להתקין מנוע חשמלי מהיר ובעל מומנט מתאים. 

הפעלה על ידי שלט רחוק או מתג ידני

בחירת מנועים לתריסים חשמליים נגללים אינה דבר של מה בכך, מומלץ לפנות לחברה מקצועית המתמחה בייצור ושיווק תריסי גלילה כדי לקבל ייעוץ ולבחור במנוע איכותי ועמיד עם אחריות ארוכה. חשוב לזכור כי כל מנוע חשמלי עלול להתקלקל לכן כדאי לבחור מנוע איכותי עם אחריות לפחות שנה, עדיף לשנתיים או יותר. רכישת המנוע החשמלי לתריס מחברה אמינה מבטיחה ללקוח גם מענה מקצועי בכל בעיה ותקלה, זמינות גבוהה של טכנאים בפריסה ארצית ושירות מהיר ואמין.

כאמור, כדי לבחור מנועים לתריסים יש להגדיר מראש כיצד מעוניינים לשלוט בתריס, כלומר שליטה באמצעות שלט רחוק, מתג על קיר פנימי, שליטה באמצעות הנייד (סלולרי) וכדומה. ישנם מנועים המתאימים לחיבור מערכת בית חכם, זהו פתרון מצוין לתריסי גלילה המותקנים בחניה פרטית. כמו כן, בעת בחירת המנוע יש להתייחס למהירות סיבובים לדקה, למומנט, למידות המנוע וכדאי לוודא כי התריס מגיע עם מעצור חירום ואפשרות לתפעול ידני במקרה של הפסקת חשמל או תקלת מנוע.

השאירו פרטים ונחזור אליכם

דילוג לתוכן