טכניקות ואמצעים לניקיון יעיל של תריס גלילה לעסק

בעלי עסק, אם אתם רוצים להגן על העסק שלכם מפני פריצות, הפתרון היעיל ביותר שיספק לכם הגנה הוא התקנה של תריסי גלילה. היתרון המשמעותי שיש בתריסי הגלילה, נעוץ בעובדה שהם אינם תופסים מקום וזאת תודות לצורת הפתיחה והסגירה שלהם. בנוסף, הם עשויים להתאים לכל פתח. מה שכן, יש כל מיני סוגים של תריסי גלילה וחשוב מאוד לבחור להתקין את הסוג המתאים ביותר. כך תוכלו להיות בטוחים שתקבלו תמורה מלאה לכסף ששילמתם. 

ניקוי תריס גלילה וחלונות בבית העסק

חשוב מאוד להקפיד על הניקיון של תריס הגלילה והחלונות שיש לכם בעסק. אתם עובדים בעסק, מעסיקים עובדים ומגיעים אליכם לקוחות ועל כן, אתם לא רוצים שאלו יראו מלוכלכים ולא נקיים.
אתם רוצים שהכל יהיה נקי ומבריק, שכן המראה של העסק שלכם מבפנים ומבחוץ הוא גם כרטיס הביקור שלכם.
התחילו קודם מניקוי של החלונות. אם התקנתם חלונות בלגיים בעלי פרופילים דקים ומעודנים, אז נקו אותם בזהירות ועם החומרים המתאימים. אין צורך גם להציף בכמויות של מים. זאת משום שהדבר יצור תערובת של אבק ובוץ, שייקח לכם המון זמן לנקות. התחילו קודם בהסרת האבק מהחלונות וזאת באמצעות שימוש בשואב או ניגוב יבש. לאחר מכן, השתמשו במים ולבסוף שימו חומרי הברקה.
לגבי ניקוי תריס הגלילה, מומלץ לנקות אותו מבחוץ כשהוא סוגר וכל זאת על ידי שימוש במכשיר שטיפה בלחץ או במידה ואין לכם כזה, אז עם צינור שטיפה רגיל (כמו צינור גינה). את החלק הפנימי של תריס הגלילה, תוכלו לנקות באמצעות מטלית לחה. לשם כך הצטיידו בסולם טלסקופי, עליו תוכלו לעמוד וכך לבצע את הניקוי בצורה יעילה.

עשו ואל תעשו כאשר אתם מנקים תריס גלילה וחלונות

הימנעו משימוש בנייר עיתון – מדובר על שיטה אהובה לניקוי, מה שכן היא לא מומלצת ובמיוחד לא מתאימה כאשר מנקים פרופילים של חלונות ואת החלונות עצמם. נייר העיתון עשוי לגרום נזק מיותר.
הימנעו משימוש בחומרים בניגוד להוראות היצרן – קחו בחשבון שחומרי ניקוי מכילים כל מיני תרכובות שעשויות לפגוע בצבע ובמרקם של תריסי גלילה וכמו כן של החלונות. הנזק יכול להיות גדול ומשמעותי ובמקום שהתריס או החלון יבריקו, יישארו עליהם כתמים. החומרים המומלצים ביותר לניקוי הם החומרים שכולנו מכירים – מים וסבון. אם יש כתמים ואתם רוצים להסיר אותם בקלות, אז תוכלו להוסיף חומץ לתערובת המים והסבון. אם תרצו לבצע הברקה, אז תוכלו להשתמש בתרסיסים המכילים מים כחולים.

עצות זהב שיקלו עליכם בכל הקשור לניקיון ותחזוקה

הקפידו על ניקיון שוטף של תריס הגלילה והחלונות. אל תנקו רק פעם בשנה, הקפידו לנקות כל הזמן.
הקפידו לשמן כל הזמן את הצירים, הסוגרים ומנגנוני הנעילה.
כאשר אתם מנקים את החלון או החלונות, שימו נייר עיתון מתחת לחלון. כך תוכלו להגן על הרצפה, הפרקט או השטיח הנמצאים מתחת לחלון.
דילוג לתוכן