פתיחת שער חשמלי באמצעות טלפון

שער חשמלי הוא מוצר מיגון יעיל וחשוב בכניסה לחניונים ציבוריים ופרטיים, בכניסה למתחמי מפעלים ומוסדות שונים, וכיום הוא משמש גם למיגון חניות פרטיות בבתים פרטיים ובבנייני מגורים משותפים. מחירי השערים החשמליים ירדו בצורה משמעותית בעשור האחרון, לכן הם הפכו לפופולריים מאוד גם בבתים פרטיים, השער נוח לתפעול, קל לתחזוקה והוא עמיד, מונע גניבה ונזקים לרכב ומשפר את איכות החיים.

ישנם מנגנוני פתיחה שונים המתאימים לשערים חשמליים לחניה פרטית, ניתן להזמין שער חשמלי עם שלט, מתג חשמלי המותקן על הקיר בחניה הפרטית או בבית הלקוח ויש אפשרות לבחירת שער עם מנגנון פתיחה באמצעות הטלפון הנייד. פתיחת שער חשמלי באמצעות הטלפון הסלולרי מבטיחה יתרונות רבים, למעשה זהו שער חשמלי חכם לחניה פרטית והמחיר של המערכת שווה לכל כיס.

מהם היתרונות של מנגנון פתיחת שער חשמלי באמצעות הטלפון?

שער חשמלי עם מנגנון ייעודי לפתיחה באמצעות הטלפון הסלולרי מבטיח יתרונות רבים, מעבר לנוחות השימוש. המנגנון המתקדם משדרג את השער החשמלי והופך אותו לחכם, זהו מוצר איכותי, אמין וחסכוני. היתרונות העיקריים הם:
•המנגנון מתאים לסביבת מרובת משתמשים, יש בקרים מתקדמים עם זיכרון עד 12,000 משתמשים ויש בקרים ייעודיים עד 1,200 משתמשים רשומים.
•פתרון מקצועי ואיכותי ללא צורך בשילוט יקר ומסורבל.
•השיחה לבקר הסלולרי אינה מחייבת את המשתמשים בעלות שיחה.
•אין צורך בדמי אחזקה על הקו הסלולרי.
•ניתן להוסיף, לערוך ולמחוק משתמשים בקלות ומרחוק, באמצעות המחשב, אפליקציה או הודעת SMS.
•מנגנון אמין עם אפס תקלות.
•השער החשמלי מונע כניסת זרים לחניה הפרטית, מגן על הרכב ומונע מקרי ונדליזם.
•אין צורך לצאת מהרכב כדי לפתוח את השער.
•אפשרות חיבור השער החשמלי למערכת בית חכם.
•אין צורך בתשתית מורכבת ויקרה.

כיצד עובד מנגנון בקרת כניסה לשער חשמלי לחניה פרטית?

שער חשמלי לחניה פרטית עם מנגנון בקרת כניסה מיועד לפתיחה מרחוק על ידי משתמשים רבים. כדי לפתוח את השער מתקשרים לטלפון המוגדר מראש בבקר הייעודי, ללא עלות או חיוב המשתמש בשיחה. הבקר בודק האם המשתמש רשום במערכת, ולאחר זיהוי המשתמש השער החשמלי נפתח אוטומטית. ניתן לפתוח את השער גם באמצעות אפליקציה.

חשוב לציין כי בקרות כניסה מתקדמות ואיכותיות מאפשרות לפתוח שערים חשמליים מרחוק באמצעות כל טלפון נייד, ללא תלות במרחק מהשער. יש מגוון בקרים המתאימים לשערים חשמליים, ההבדלים בין הבקרים השונים הם סוג התקשורת (חיבור רשת קווי, בלוטות' או g3), פתיחה באמצעות חיוג/אפליקציה/שלט או כרטיס קירבה, כמות משתמשים (החל מ-50 משתמשים ועד 12,000), מערכת לניהול המשתמשים (דפדפן, אפליקציה או ממשק בענן), עלות שנתית של כרטיס ה-SIM,  ישנן מערכות ללא עלות שנתית על הכרטיס.

בקר כניסה מתקדם מגיע בדרך כלל עם כרטיס סים, זהו מכשיר קומפקטי וקל להתקנה, וניתן לנהל את המשתמשים ולהפעיל פונקציות שונות בעזרת אפליקציה או ממשק ווב. באמצעות האפליקציה או הממשק האינטרנטי ניתן להוסיף ולהסיר משתמשים בקליק מהיר, לצפות בהיסטוריית אירועים, לייצא נתונים מהמערכת לקובץ אקסל, להגדיר קבוצות משתמשים ולקבוע זמני פתיחה שונים לכל קבוצה ועוד.

כיצד עובד מנגנון בקרת כניסה לשער חשמלי לחניה פרטית?

שערים לחניה פרטית הם פתרון מיגון מצוין ונוח, כיום מתקינים שערים חשמליים ואפשר לבחור שער חכם עם בקרת כניסה מתקדמת ותפעול השער מרחוק באמצעות כל טלפון סלולרי. השער מספק שכבת הגנה נוספת לרכוש הפרטי, מונע מקרי ונדליזם והשחתת רכבים, מונע כניסת אורחים לא רצויים ותורם לתחושת ביטחון לדיירים. את השער כדאי להזמין רק מחברה מוכרת ומובילה, וצוות החברה יתאים את מנגנון הפתיחה באמצעות הטלפון לאחר אפיון צרכי הלקוח.

השאירו פרטים ונחזור אליכם

דילוג לתוכן