שער פנלים לחניה

חברת אינטרמטאל מתמחה בייצור, שיווק והתקנת שערי פנלים ידניים וחשמליים לחניה, החברה מסייעת לכל לקוח ומתאימה עבורו את השער האיכותי והעמיד ביותר, בהתאמה מלאה לצורכי הלקוח ולמאפייני החניה הפרטית. חברת אינטרמטאל הנחשבת למובילה בתחומה מציעה פתרונות מותאמים אישית לכל לקוח ולקוח, השער מותאם לגודל פתח החניה, לעיצוב חזית המבנה, לסביבת המגורים ולצורכי המיגון וההגנה על הרכוש הפרטי.
חשוב להדגיש כי שערי הפנלים שחברת אינטרמטאל מייצרת ומתקינה בבית הלקוח עומדים בכל התקנים המחייבים, השער מיוצר מפנלים עמידים וחזקים מאלומיניום ומחומרי גלם איכותיים נוספים, בנוסף החברה מספקת פתרונות מתקדמים כמו תריסי ושערי גלילה.

מה זה שער פנלים לחניה?

שער פנלים לחניה, כשמו כן הוא, זהו שער חזק ועמיד המורכב מפנלים. ישנם שני סוגי שערי פנלים לחניה:
• שער חשמלי מתקפל – שער חשמלי הכולל פנלים המתקפלים מעלה בעת פתיחת השער כדי להכניס או להוציא את הרכב מהחניה. את הפנלים מייצרים ממתכות קלות אך חזקות ועמידות בפני פגעי מזג האוויר, לדוגמה פנלים מאלומיניום, אך אפשר לייצר את הפנלים גם מפלסטיק מחוזק.  
• שער לא מתקפל – השער לחניה עשוי ממקשה אחת, הפנלים אינם מתקפלים בעת פתיחת השער וסגירתו, והפנלים נועדו לצורך עיצוב וקישוט, לכן ניתן לייצר את השער מפנלים העשויים מחומרים מגוונים כגון עץ או מתכות קלות, וניתן לשלב גם זכוכית וחומרים אחרים.

ביקוש גבוה לשערי פנלים מעוצבים ואיכותיים

כיום יש ביקוש רב לשערי פנלים לחניה עקב ריבוי הבנייה הפרטית, מצוקת החניה ביישובים רבים ובגלל כנופיות גנבי הרכב הפועלות באין מפריע ברחבי המדינה. כאשר מתכננים בית פרטי חדש האדריכל לרוב מציע גם חניה פרטית צמודה לבית עם שער חשמלי נגלל לצורך מניעת כניסת זרים לשטח הפרטי וכדי למנוע ניסיונות פריצה לרכב, גניבה ומקרי ונדליזם והשחתת רכוש.

חשוב לדעת כי מצוקת החניה ברחובות, במיוחד כיום כאשר משפחות רבות מחזיקות לפחות שני רכבים, גורמת לא פעם לסכסוכי שכנים ולמקרים בהם זרים המחפשים חניה ברחוב מחנים בחניה הפרטית ללא היתר. באמצעות התקנת שער פנלים לחניה הפרטית ניתן למנוע מקרים אלו, וכאשר חוזרים הביתה פותחים את השער בלחיצת כפתור פשוטה ומחנים את הרכב בבטחה, בלי לחפש מקום חניה פנוי ברחוב.

מגוון עיצובים, גוונים ואפשרויות שליטה ובקרה

כאשר מזמינים שער פנלים לחניה הפרטית כדאי להתרשם מגלריית התמונות באתר של החברה, כיוון שניתן לעצב את השער במגוון דרכים, בהתאם לחומרי הגלם. לשער פנלים יש יתרונות רבים מבחינת גמישות העיצוב, כאמור אפשר לייצר פנלים מאלומיניום או מחומר אחר המתקפלים בזמן הפתיחה והסגירה של השער, את הפנלים אפשר לצבוע בשלל גוונים לבחירה וניתן לבחור מראש מגנון פתיחה ידני, באמצעות שלט רחוק או על ידי הסלולרי.
כמו כן, חברת אינטרמטאל מתמחה בתכנון, ייצור והתקנת סורג נגלל לחניה הפרטית, זהו פתרון עמיד ויעיל להגנה על הרכב ולמניעת כניסה אורחים לא רצויים לחניה ולשטח הפרטי. סורגי גלילה מתאימים לפתחים בכל גודל, זהו פתרון מקצועי מומלץ לעסקים, לחנויות, לרשתות שיווק, למפעלים וכדומה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם

דילוג לתוכן