​תריס גלילה חשמלי חיצוני – איזה תריס גלילה חיצוני בדיוק יתאים לי?

אם אתם מחפשים פתרון שיאבטח את הבית או העסק שלכם, פתרון שמציע גם אסתטיות וגם הגנה מקסימלית, תריס גלילה חיצוני הוא אחת האפשרויות הקיימות עבורכם.

בממלכת תריסי הגלילה, האפשרויות כמעט בלתי מוגבלות – אפשר להתקין תריס גלילה חיצוני על חלונות או על דלתות. קל מאוד להעלים אותם מהעין כשהם לא בשימוש והם מגיעים בשלל גוונים כך שגם פשוט למדי להתאים אותם לערכת הצבעים שמאפיינת את הבית שלכם.

הוספת תריסים לבית היא דרך מצוינת להגדיל את ערך הנכס, את האבטחה ואת הפרטיות. בנוסף, תריסים אלה דורשים תחזוקה נמוכה.

מחפשים תריס גלילה חשמלי חיצוני? צרו קשר באתר או בטלפון: 054-3284800


מה מיוחד בהרכבת תריס גלילה חיצוני?

תריס הגלילה עשוי משלבים של אלומיניום אשר מחליקים מעלה ומטה כדי לכסות או לחשוף את הפתח (חלון או דלת). תריס גלילה חיצוני או פנימי נסוג אל תוך תא מעל לחלון ומשאיר את הפתח גלוי וחשוף לחלוטין. אבל, כאשר גוללים את התריס למטה, הוא מספק אבטחה מלאה. אפשר להשיג תריסים ידניים או חשמליים, כולל תריסים שמופעלים על ידי סוללה סולארית. תריסים מודרניים ומסוגננים אלה הם דרך מעולה לאבטחת הבית.

תריסי גלילה בהפעלה ידנית פופולריים מאוד לסגירת חלונות בגלל העלות הסבירה שלהם. תריסים בהפעלה ידנית מעניקים לכם שקט נפשי, כי תמיד תוכלו להעלות או להוריד את התריס, בלי קשר להפסקות חשמל או לסוללות שהתרוקנו. במקרה של שריפה, תריסי הגלילה יכולים להגן על החלונות הפנימיים מפני נזק. ויש גם תריסים שמתוכנתים להיסגר אוטומטית במקרה של רוחות עזות, ברד או גשמים סוחפים.

מאחר שהתריס לא מורכב משלבים נפרדים, קל מאוד לנקות אותו והוא אפקטיבי מאוד כמבודד. תריס גלילה חיצוני מספק גם בידוד מפני רעשים, חום וקור ומספק פרטיות אולטימטיבית. יחד עם זאת, אלה שלא רוצים להתפשר ולוותר על הנוף הנשקף מהבית, יכולים לבחור בתריסי גלילה עם שלבים שביניהם רווח, זו בחירה מצוינת למרפסת ולאזורים אחרים מחוץ לבית.

חברות רבות מאפשרות ללקוחות ליצור את גוון התריס בהתאמה אישית, כך שהגוון שבחרתם לתריס שלכם יוכל להתאים לצבעי הרעפים או להשלים את הגוון שמכסה את קירות הבית החיצוניים.

שאלות חשובות על תריס גלילה חשמלי חיצוני

העובדה שתריסי הגלילה כל כך ורסטיליים ובעלי יכולת להציע מגוון גדול של אפשרויות התקנה, מקשה לפעמים על הבחירה. כדי להקל עליכם בבחירת תריס גלילה חיצוני או פנימי, מומלץ להתחיל בבחינת השאלות הבאות:

  • האם הנכס הוא מסחרי או בית מגורים?
  • מהי רמת הביטחון הנדרשת?
  • מהי מידת ההגנה שאתם צריכים מפני חום, אור או רעש?
  • האם אתם מעדיפים שהסחורה בעסק תוצג באופן גלוי בשעות שמחוץ לשעות הפתיחה אם ההתקנה בעסק?

אם אתם מחפשים תריסים לבית, תריסי גלילה חיצוניים מאלומיניום הם אידיאליים לדלתות מגורים, חלונות ודלתות לפטיו. הם מעוצבים לפעולה שקטה ומתקפלים בצורה מסודרת מעל הפתח שבו הם מותקנים. כלומר, הם פתרון דיסקרטי ומסודר לצרכי האבטחה שלכם.

עבור המוסך הביתי, תריס גלילה חיצוני מעניק רמה גבוהה של בידוד תרמי ואקוסטי, יחד עם אבטחה נגד ונדליזם ופריצות. כמובן שתריס הגלילה מאפשר חניה בקרבת הדלת, כי הפתיחה והסגירה מעלה ומטה לא מפריעה לכניסת הרכב וליציאתו מהמוסך.

מחפשים תריס גלילה חשמלי חיצוני? צרו קשר באתר או בטלפון: 054-3284800