תריס גלילה חשמלי או ידני?

תריסי גלילה נמצאים בכל מקום, ניתן לראותם בסניפי הרשתות הקמעונאיות השונות, בפתחי חנויות במרכז העיר ובקניונים, במוסכים, במפעלים ואפילו בחניונים פרטיים ובבתים. תריסי גלילה נחשבים לפתרון מומלץ ומתקדם לסגירת פתחים בכל גודל וכאמצעי מיגון יעיל ואפקטיבי נגד פורצים, כנופיות של גנבים ואורחים לא רצויים.

בעבר הלא רחוק נאלצנו להסתפק בתריסי גלילה ידניים, עם השנים וככל שהטכנולוגיה התפתחה, רבים התקינו תריסי גלילה עם מנוע חשמלי. תריס חשמלי נוח לתפעול ובלחיצת כפתור פשוטה אפשר לפתוח את התריס או לסגור אותו, יש גם אפשרות לחבר אותו למערכת בית חכם או לבחור דגם חדשני ומתקדם יותר עם תפעול התריס החשמלי באמצעות אפליקציה המותקנת בסמארטפון או בעזרת חיבור סלולרי.

שני סוגי תריסים עיקריים

בשוק תריסי הגלילה ישנם שני פתרונות עיקריים:

  • תריסי גלילה חשמליים
  • תריסי גלילה ידניים

למעשה, אין הבדל משמעותי מבחינת איכות התריס, חומרי גלם, יעילות המיגון נגד פורצים וזרים לא רצויים ואפשרויות העיצוב. ההבדל המשמעותי והעיקרי בין שני הדגמים הקיימים הוא אופן השימוש ונוחות התפעול, כמו גם עלויות התחזוקה השוטפות של התריס והמחיר.

יתרונות של כל מוצר

תריס גלילה חשמלי נחשב לפתרון המועדף כיום בקרב עסקים, לקוחות פרטיים ומוסדות, קל לתפעל את התריס באמצעות מתג המותקן על הקיר, שלט רחוק או בעזרת הסמארטפון, אין צורך להרים את התריס הכבד ולהתמודד עם משקלו הרב. זהו תריס אמין ובטיחותי המותאם באופן מושלם לגודל הפתח ולצורכי העיצוב והמיתוג של העסק, ניתן לצבוע את התריס בתנור ויש מגוון פתרונות עיצוב.

תריס סורג גלילה ידני נחשב לפתרון יעיל נגד גנבים ואורחים לא רצויים, זהו תריס עמיד המיוצר מחומרי גלם איכותיים כמו אלומיניום או פוליקרבונט, קל לנקות את התריס והוא כמעט ואינו צריך תחזוקה. עם זאת, לעתים הרצועה נקרעת ויש להחליף אותה, זו עבודה לאנשי מקצוע מנוסים, וככל שהתריס כבד וגדול יותר, כך קשה יותר להרים ולסגור אותו, והבלאי של הרצועה ומנגנון ההרמה מהיר יותר.

חסרונות של כל מוצר

מחירו של תריס חשמלי גבוה יותר בהשוואה לעלויות הייצור וההתקנה של תריס ידני רגיל. כמו כן, יש לדאוג לתחזוקה של התריס החשמלי, אחת לתקופה חשוב לנקות את מכלולי התריס ולבדוק את המנוע. מדי פעם עלולים לסבול מתקלות במנוע החשמלי, לכן יש הוצאות נלוות נוספות שכדאי לשים לב אליהן.

תריס ידני נחשב לפשוט ופחות יוקרתי, יש להפעיל כוח רב כדי להרים את התריס וחשוב לסגור אותו בזהירות כדי להימנע מנזק או מקריעת הרצועה.   

לסיכום, תריס חשמלי המיוצר בחברה מקצועית ואמינה מבטיח לכם שימוש נוח ופשוט לאורך זמן, חשוב לרכוש דגם הכולל אפשרות לפתיחת התריס באופן ידני במידה ויש הפסקת חשמל, וכדאי לבחור דגם עם מעצור חירום למניעת סגירת התריס על אדם או רכב העובר תחתיו בזמן הסגירה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם

דילוג לתוכן