תריס גלילה לחניה בבית פרטי

בשעה טובה רכשתם בית פרטי בשכונה טובה ויוקרתית או קניתם בית צמוד קרקע מקבלן או יד 2. לבטח יש לכם לפחות מכונית אחת בבית, במקום להחנות את הרכב ברחוב ולהסתכן בגניבת המכונית, בנזקי פריצות ומקרי ונדליזם, כדאי לכם לתכנן חניה פרטית ממוגנת עם תריס גלילה חשמלי. תריס גלילה לחניה נועד להגן על רכבכם היקר, הוא משתלב היטב בקונספט העיצוב של הבית, משדרג את הנכס שבבעלותכם ומעלה את שווי הבית.

פתרון מושלם לשמירה על הרכב

משטרת ישראל מגלה אזלת יד מתמשכת ואין לה פתרון נגד כנופיות הפורצים שגונבות רכבים מכל הסוגים, בכל רחבי המדינה. יש ערים ושכונות בהם שיעור גניבות הרכב גבוה יותר, באזורים אחרים הדיירים סובלים מוונדליזם, לכן אין כמו תריסי גלילה לחניות הבית כדי להגן על הרכוש החשוב והיקר, ועל מנת להימנע מנזקים לרכב בגלל ניסיונות פריצה או ונדליזם של בני נוער ואחרים.

תריס חשמלי לחניה נחשב לפתרון הנוח, הבטיחותי והמשתלם ביותר כדי להגן על הרכב. חשוב לזכור כי הרכב הפרטי משמש אתכם להסעת ילדים, לסידורים, לקניות, לבילויים וכמובן כדי להגיע לעבודה ובחזרה. כל מי שרכבו נגנב מכיר את התחושה האיומה של חוסר האונים, יש להתמודד עם חברת הביטוח כדי לקבל פיצוי כספי, לשכור רכב חלופי, ולהתמודד עם ביורוקרטיה מתישה במשטרה ובחברות הביטוח.

הפתרון הוא להתקין תריס סורג חשמלי, אפשר לרכוש גם תריס ידני אך כדי ליהנות מאיכות חיים גבוהה יותר מומלץ לבחור בפתרונות מתקדמים ויעילים יותר לחניה בבית הפרטי. תריס חשמלי קל לתפעול, ניתן לפתוח את התריס באמצעות מתג הפעלה, שלט רחוק או אפליקציה המותקנת בסמארטפון.

עמידות גבוהה ותפעול נוח

כאשר אתם בוחרים תריס גלילה לחניה הפרטית בביתכם אין להתפשר על נושא האיכות ועמידות המוצר. חברה מקצועית מציעה פתרונות מתקדמים, עמידים ובטיחותיים, צוות החברה מתכנן את התריס בהתאם לגודל פתח החניה ובהתאמה לעיצוב המבנה והגדר ההיקפית, ובהתאם לתקנים המחייבים. את התריס לחניה מייצרים מחומרי גלם עמידים כמו אלומיניום, חשוב לזכור כי התריס חשוף לפגעי מזג האוויר, לרבות מים, אבק, רוח וקרינת שמש.

תריס גלילה לחניה מאלומיניום נחשב לפתרון האיכותי ביותר, האלומיניום עמיד בפני קורוזיה, לא סובל מחלודה, קל לנקות אותו והוא עמיד בפני טמפרטורה גבוהה ורוח חזקה.

חשוב לבחור תריס מעוצב כדי לשמור על חזית מרשימה של הבית הפרטי והגדר סביבו, את התריס ניתן לצבוע בתנור, יש אפשרות לבחור בסורג חשמלי לחניה במקום תריס משלבי אלומיניום.

תכנון מקצועי ושירות מעולה

כדי לבחור תריס חשמלי לחניה כדאי לערוך סקר שוק, לבקש המלצות מהסביבה הקרובה, להתייעץ, לקרוא מידע ולפנות לחברה מקצועית המתכננת את התריס בהתאם לצרכי הלקוח. החברה מתקינה את התריס בחניה לאחר מדידות מדויקות, הלקוח זוכה לשירות מעולה לאורך כל הדרך, משלב התכנון, דרך ההתקנה וגם לאחר מכן אם יש בעיה או זקוקים לתחזוקה שוטפת.    

השאירו פרטים ונחזור אליכם

דילוג לתוכן