תריסי אלומיניום ויתרונות השימוש בהם

תריס גלילה מאלומיניום הוא פתרון המיגון המומלץ ביותר לעסק שלכם, הוא מיוצר מחומרי גלם איכותיים ועמידים, אינו דורש תחזוקה וקל לתפעל אותו. תריסי גלילה מאלומיניום נמצאים כיום בכל מקום, לרבות בכניסה לחניונים פרטיים, במפעלי תעשייה, בפתח חנויות במרכזי קניות ובערים, ברשתות השיווק השונות, בפתח מתקנים, במוסכים ועוד.

מאפיינים כלליים ויתרונות השימוש בתריס גלילה מאלומיניום

את תריסי הגלילה מאלומיניום מתקינים בפתח המבנה, העסק או החניה הפרטית, לכן זהו תריס חיצוני עמיד וחזק המבטיח הגנה מושלמת בפני כניסת גנבים, ניסיונות פריצה וכניסת זרים ואורחים לא רצויים. לתריסי הגלילה המיוצרים מאלומיניום מעלות רבות כגון:

  • פתיחה וסגירה מהירה של התריס באמצעות מנוע חשמלי יעיל וחזק.
  • אפשרות לנעילה כפולה להגנה מושלמת.
  • פרופילים עמידים במיוחד לחיזוק שלבי התריס לכל אורכו.
  • אפשרות לשלב מנגנון למניעה ניסיון ניסור שלבי האלומיניום.
  • במצב סגור התריס נגלל מעלה לתוך ארגז ייעודי.
  • אפשרות שליטה לפתיחה מלאה או חלקית של התריס.
  • מעצור חירום למניעת תאונות וחבלות.
  • ניתן לייצר את תריסי הגלילה בכל גודל ובהתאמה מושלמת לגודל הפתח ולצורכי המיגון של הלקוח והעסק.

כמו כן, חשוב לציין כי תריסי גלילה חיצוניים מאלומיניום אטומים לחדירת מים ולכניסת אור, הם פועלים בשקט וקוטר הגלילה שלהם קטן, לכן אין צורך לתכנן ולהתקין ארגז גדול לאחסון שלבי התריס הנגללים ורטיקלית. ניתן לצבוע את שלבי האלומיניום של התריס בהתאם לצורכי המיתוג של העסק, ובהתאמה לעיצוב חזית המבנה ופתח החנות או העסק. 

תריסי גלילה העומדים בדרישות התקנים המחמירים והמחייבים

כאשר רוכשים תריס גלילה חיצוני לעסק, לחניה או לכל מקום אחר, חשוב להזמין את המוצר רק מחברה מקצועית ומוכרת. את התריס חשוב לתכנן בדיוק רב על פי מידת הפתח שיש לסגור, ובהתאמה לתקנים המחייבים. כיוון שזהו תריס חיצוני הוא חייב להיות עמיד בפני פגעי מזג האוויר, לרבות מים, אבק, שמש ישירה ורוח.

התריס מיוצר משלבי אלומיניום קלי משקל, לכן גם אם בוחרים בתריס עם מנגנון פתיחה וסגירה ידני, קל לתפעל אותו. יחד עם זאת, רוב הלקוחות בוחרים בתריסי אלומיניום חשמליים בגלל נוחות השימוש, אפשר לפתוח ולסגור את התריס בלחיצת כפתור באמצעות מתג המותקן על קיר סמוך, על ידי שלט רחוק ויש גם אפשרות להתקין מנגנון עם כרטיס קרבה או מנגנון סלולרי המאפשר לפתוח את התריס באמצעות הטלפון הנייד.

האלומיניום אינו מחליד לכן זהו חומר הגלם המועדף כיום לייצור תריסי גלילה חשמליים, אחת לתקופה כדאי לשטוף את שלבי התריס כדי לדאוג לניקיון ולהסרת האבק המצטבר במקום.

בנוסף, כדאי לדעת כי לתריסי הגלילה מאלומיניום יש כושר בידוד גבוה, התריס מונע חדירת חום למבנה והוא גם מפחית רעשים מבחוץ. במקרה של הפסקת חשמל אפשר להרים את התריס או לסגור אותו באמצעות מנגנון ידני, כמו כן אפשר לחבר את התריס החיצוני למערכת בית חכם ולשלוט בו מרחוק.