​שער גלילה לחנות - אמצעי מיגון יעיל ואסתטי

מעוניינים להגן על הרכב ולשמור עליו מפני פורצים וגנבים? זקוקים לפתרון מיגון יעיל לסגירת חניה פרטית או חניון של בית משותף? כדי להגן על הרכב מפני ונדליזם, פריצות וגנבים חשוב להתקין תריס גלילה חשמלי לחניה. יש מגוון דגמים וסוגים של תריסי גלילה, ביניהם תריסים המיוצרים מאלומיניום או מפלדת אל חלד, וכיום ניתן לבחור גם בתריסי גלילה משלבי פוליקרבונט שקוף או תריס המיוצר משלבים של פלדה מחוררת. כדי לבחור תריס גלילה איכותי ובטיחותי יש לפנות לחברה מובילה בתחום המציעה מגוון פתרונות מתקדמים ועבודה איכותית ברמה הגבוהה ביותר.

פתרון מיגון יעיל לחניה

בחירת תריס גלילה לחניה אינה דבר של מה בכך מאחר ויש מגוון סוגים ודגמים מחומרי גלם שונים, ויש להתאים את התריס לגודל המפתח ובהתאם לחזית. כאשר מתכננים תריס חשמלי נגלל לסגירת חניה בבית פרטי חשוב לבדוק כי החברה מייצרת את התריס בהתאם לתקני הרוח. כמו כן, כדאי להתייעץ עם נציגי החברה על מנת לבחור בפתרון אסתטי בהתאמה לסגנון ולעיצוב הגדר המקיפה את הבית ובהתאמה לסביבת המגורים.

בעת בחירת תריס חשמלי לסגירת חניון בבית משותף יש לוודא כי התריס מגיע עם מנוע חשמלי בעל הספק גבוה כדי ליהנות מפתיחה וסגירה מהירה ובהתאמה לעיצוב החניון ולצרכי אוורור החניה. כמו כן, יש לבחור מראש כיצד תתבצע השליטה בתריס, באמצעות שלט רחוק ייעודי, כרטיס קרבה, קודן, בעזרת טלפון סלולרי או באמצעות מתג הפעלה המותקן לצד השומר.

לאחר אפיון צרכי הלקוח ובדיקת המקום ואפשרויות ההתקנה, תוכל החברה להמליץ על דגם התריס המתאים ביותר למיגון החניה. כיום, ניתן לבחור גם בפתרון חדשני ומתקדם כמו תריסי גלילה שקופים. התריס עשוי משלבים של פוליקרבונט, חומר גלם עמיד וחזק המיוצר מפולימר סינתטי תרמופלסטי. פוליקרבונט מציע יתרונות רבים בגלל תכונותיו הייחודיות, בין היתר שקיפות מצוינת, עמידות בפני חום גבוה, עמידות גבוהה בפני פגעי מזג האוויר, לרבות קורוזיה, ויתרון נוסף הוא קלות התחזוקה והניקוי של התריס.

מעבר לפתרון המיגון הנדרש כיום לכל בעלי החנויות והעסקים ברחבי הארץ, שער גלילה מהווה מוצר מתקדם בעל אסתטיקה גבוהה. את השער ניתן לתכנן במגוון עיצובים, גוונים וטקסטורות, למשל שער העשוי משלבי אלומיניום עם אפשרות לחריטת לוגו של החנות או כיתוב. כמו כן, את השער ניתן לצבוע בתנור בשלל גוונים לבחירה.

אחת ההמצאות החדשות בתחום השערים הנגללים לחנויות הוא שער העשוי משלבי פוליקרבונט. שער זה מיוצר מחומר איכותי ועמיד בעל שקיפות גבוהה ולכן הוא מומלץ לחנויות הממוקמות בקניונים ובמרכזי קניות תחומים ושמורים. פוליקרבונט הוא חומר פולימרי שקוף המאפשר ללקוחות המבקרים בקניון לאחר סגירת החנות לצפות ללא הפרעה בוויטרינה ובתצוגה של הפריטים השונים בעסק. חשוב להדגיש כי הפוליקרבונט הוא חומר חזק ועמיד במיוחד והוא משתלב היטב בעיצוב הכללי של העסק ותורם לאסתטיקה גבוהה.

הזיהויים הראשונים של האלום כחומר שמכיל מתכת החלו ממש בתחילת המאה ה-19. אבל קודם, ב-1761, הציע הכימאי הצרפתי לואי-ברנרד גיטון דה מורבו (Louis-Bernard Guyton de Morveau), לקרוא ל"אלום", אלומין. אחר כך, בשנת 1808 הצליח המפרי דיווי (Humphry Davy) לזהות את האלומיניום כמתכת ב"אלום". ומשם נסללה הדרך עד למוצרי האלומיניום של ימינו.

גם נפוליאון השלישי התלהב מהאלומיניום, כשמתכת זו הייתה בראשית דרכה. הוא הורה להחליף את הסכו"ם בארמונו לסכום מאלומיניום, הגיש לבנו הקטן רעשן מאלומיניום ולמלך סיאם שביקר בצרפת העניק שרשרת של שעון עשויה מאלומיניום.

מענה מושלם לצרכים מיוחדים

כאמור, בחירת תריס גלילה חשמלי לחניה אינה דבר של מה בכך מאחר ויש להתחשב בפרמטרים רבים כגון גודל הפתח שיש לסגור, עיצוב חזית המבנה, עמידות בפני פגעי מזג האוויר, אופן השימוש, סוג המנוע החשמלי, מהירות פתיחה, עמידות ונוחות תפעול. מעבר לכך, יש מקרים בהם ללקוח יש דרישות ספציפיות עליהם יש לענות, לדוגמה התקנת מעצור חירום, תפעול התריס באמצעות הסלולר, צרכי אוורור בחניה, הגנה יעילה בפני אש ועשן, עמידות בפני רוח חזקה ועוד.

לכן, יש לתכנן את התריס במקצועיות ומחומרי גלם עמידים ואיכותיים, תוך בחירה מנגנון הפתיחה והסגירה בהתאמה לדרישות הלקוח, ותוך התחשבות באילוצים כמו מגבלות תקציב ואסתטיקה. חברה מקצועית מסייעת ללקוח לקבל החלטה נכונה ומסייעת לו לבחור בפתרון המיגון הטוב והיעיל ביותר לחניה שלו.

השאירו פרטים ונחזור אליכם

דילוג לתוכן