​תריס גלילה חשמלי חיצוני – איזה תריס גלילה חיצוני בדיוק יתאים לי?

כל עסק בתחילת דרכו צריך שיהיו בו אביזרים חשובים וחיוניים אשר בזכותם תתבצע בעסק עבודה שוטפת בדרך קלה, נעימה וחלקה. כאשר מדובר על אבזור של עסק שרק יוצא לדרך – כל אביזר וכל פריט בעצם נחשב לאבזור חשוב מאין כמוהו שאסור לוותר עליו או להקל ראש בבחירתו – ציוד משרדי, מחשב וכל הציוד הנלווה, ציוד מקצועי הקשור לתחום העיסוק של בעל העסק וכל מה שצריך כדי לדווח לרשויות המדינה אודות העסק עצמו – תוכנות מחשב של הנהלת חשבונות, תוכנה לניהול מאגר לקוחות ועוד.

ישנה קבוצה שלמה של אביזרים הקשורים במיקום של העסק – שער גלילה המיועד עבור כניסה לחניית העובדים או הלקוחות, שלטים עם המיתוג והשם של העסק שלקוחות יוכלו לראות מרחוק ולבחור להיכנס ולבצע רכישה או לסגור עסקה, תריסים ואביזרים נוספים הקשורים לעיצוב פנים ועוד. המראה של העסק צריך לקבל הרבה תשומת לב ומחשבה כדי לשקף את ה-"אני מאמין" של בעל העסק ואת הגישה של העסק כלפי הלקוחות ותחום העיסוק.

שילוט ומראה חיצוני של עסק בהתהוות

כאשר עסק נמצא בתחילת דרכו ויוצא לדרך ממש בהתחלה חשוב מאד שלקוחות ולקוחות פוטנציאליים יידעו אודות דבר קיומו ואודות השירותים או המוצרים שניתן לקבל, לקנות או לשכור מהעסק. הפרסום והשיווק חשובים מאין כמותם וכאשר יגיע לקוח אל העסק עצמו חשוב מאד מה תהיה דעתו על העסק מבפנים ואיך הוא ירגיש כשייכנס פנימה. תריסי גלילה עשויים להיות פריט נוח ומתאים מאד לשימוש כדי לחסום אור עודף מלהיכנס פנימה, כמו גם שער גלילה המיועד לפתיחה, אך ורק עבור הלקוחות ולא עבור הקהל הרחב.

המיתוג חשוב מאד אף הוא. שילוט פנים שיהיה מעוצב בדרך נכונה עשוי להיות הגורם המכריע למשיכת עיניהם של הלקוחות ואפילו של העוברים ושבים. בדרך זו, גם אם אין הם זקוקים באופן מידי לשירות או המוצר של העסק, יישאר השם והמיתוג בתת המודע שלהם והם יוכלו להיזכר בו במקרה הצורך. שילוט פנים נכון, מזמין ואטרקטיבי, כמו גם נעים לעין יכול לעשות את ההבדל בין עסק שיש לו לקוחות רבים לבין עסק שאנשים ממעטים להיכנס אליו ולכן חשוב מאד להשקיע בתחום זה.

איזה תפקיד ישחקו תריסי גלילה בעסק המתחיל?

לקוח המגיע אל בית עסק רוצה לדעת שחושבים עליו, מתחשבים ברצון שלו ורוצים שהוא ירגיש טוב ובנוח. תריסי גלילה מאפשרים לווסת את עוצמת האור הנכנסת מבחוץ פנימה וכך הלקוח לא יסבול מסנוור או מחוסר נוחות בשל אור חזק. תריס גלילה ניתן לפתיחה או סגירה בקלות ובמהירות ואפשר תוך מספר שניות להחליט איך רוצים ואיך הכי מתאים שהתריס יהיה ממוקם לנוחיות כולם. תריסי הגלילה גם יפים ומעוצבים ומשפיעים רבות על המראה של העסק.

השאירו פרטים ונחזור אליכם

דילוג לתוכן