​תריסים חשמליים לעסקים למניעת פריצות וכניסת אורחים לא רצויים

עסקים רבים ברחבי הארץ סובלים מניסיונות פריצה רבים, מגניבות וממקרי ונדליזם. בעלי העסקים מעוניינים למגן את המשרד, המפעל, המחסן או החנות, ואכן בעסקים רבים ניתן לראות אמצעי מיגון שונים, ביניהם אזעקה, מצלמות אבטחה ועוד. עם זאת, אחד מאמצעי המיגון היעילים ביותר הוא תריס חשמלי, העשוי משלבי אלומיניום או מחומרי גלם אחרים. את התריס ניתן להתקין בתוך או מחוץ לעסק, יש אפשרות לצבוע תריסים נגללים מאלומיניום במגוון צבעים לבחירה, וקיימת אפשרות לחרוט בלייזר על התריס לצרכי מיתוג ושיווק.

תכנון תריס חשמלי בהתאמה לצרכי המיגון של העסק

כל עסק חייב להתקין אמצעי מיגון כדי למנוע ככל הניתן פריצות, גניבות וכניסת זרים. בעסקים רבים יש פתחים גדולים אותם חשוב למגן כדי להקשות על פורצים ולמנוע מקרי ונדליזם, לכן מומלץ להתקין תריס חשמלי לעסק מאיכות גבוהה עם מנגנון פתיחה נוח ויעיל. במהלך שעות העבודה ניתן לפתוח את התריס כדי לאפשר ללקוחות מעבר חופשי, עם זאת, בפתחים גדולים כדאי להתקין תריס גלילה חשמלי עם מנגנון פתיחה מהיר בהתאם לאופי העבודה במקום, לדוגמה תריס חשמלי לסגירת פתחים המשמשים לפריקה ולהטענת סחורות.

בנוסף, את התריס החשמלי ניתן להתקין על חלונות ראווה של העסק, יש אפשרות להתקין תריס גלילה המיוצר משלבי פוליקרבונט וכך לקוחות יכולים לצפות בסחורה המוצגת בעסק באופן חופשי, גם לאחר שעות הפעילות בעסק. תריס חשמלי מפוליקרבונט מהווה בחירה מצוינת לחנויות בקניונים, אך לעסקים אחרים נהוג לתכנן ולהתאים תריסי גלילה המיוצרים משלבי אלומיניום.

כדאי לדעת כי אלומיניום נחשב לחומר הגלם המועדף לייצור תריסי גלילה בגלל מחירו הזול ונוחות העיבוד של החומר. כמו כן, אלומיניום נחשב לחומר גלם, חזק והוא גם עמיד במיוחד בפני קורוזיה ונזקים העלולים להיגרם כתוצאה מפגעי מזג האוויר.

תפעול נוח ויעיל

כאשר בוחרים תריסי גלילה חשמליים לעסק יש להתחשב בכמה פרמטרים מרכזיים, בין היתר עיצוב התריס והתאמתו לצרכי המיתוג והשיווק של העסק, בחירה נכונה של חומרי גלם, התאמת מנגנון תפעול יעיל בהתאם לאופי השימוש ועוד. חשוב לקבל ייעוץ מקצועי על מנת לבחור נכון את התריס החשמלי לעסק מאחר ויש פתרונות רבים. למעשה, יש לקחת מידות מדויקות של הפתח על מנת לתכנן תריס חשמלי העונה על צרכי המיגון והאבטחה של העסק, תוך מתן דגש על נושא האסתטיקה והתפעול הנוח של התריס.

כיום, יש ליצרני התריסים החשמליים פתרונות מתקדמים וחדשניים המאפשרים להם לתכנן ולייצר תריס גלילה מעוצב ואסתטי בהתאמה לחזית המבנה. כמו כן, יש מספר מנגנונים לפתיחה ולסגירת התריס החשמלי כמו שלט רחוק, כרטיס קרבה ובאמצעות הסלולר. לכן, כדי לבחור תריס חשמלי איכותי וחדשני לעסק חשוב לפנות רק לחברה מובילה ואמינה המספקת מעטפת שירותים מלאה, ומסייעת ללקוח לבחור את הפתרון הנכון והיעיל ביותר מבחינת מיגון ואסתטיקה.

השאירו פרטים ונחזור אליכם

דילוג לתוכן