​תריסי גלילה חשמליים לחנויות בהתאמה לצרכי המיגון והמיתוג של העסק

במציאות הביטחונית המורכבת של היום מרבית החנויות והעסקים זקוקים לפתרונות מיגון מתקדמים ואיכותיים. יש מגוון פתרונות מיגון לחנויות, ביניהם מערכות אזעקה מתקדמות, מצלמות אבטחה וכמובן תריסים חשמליים לסגירת פתחים בכל גודל. את התריס החשמלי ניתן להתקין בתוך החנות או מחוץ לפתח, חלון או דלת, בהתאם לדרישות הלקוח ועל פי תכנון מקצועי. חשוב להדגיש כי תריס חשמלי נחשב לפתרון המיגון היעיל ביותר מאחר והוא מונע ונדליזם, מקרי פריצה וכניסת מבקרים לא רצויים לחנות. את התריס ניתן לפתוח ולסגור בקלות באמצעות מתג או שלט, וניתן לצבוע את התריס בהתאם לצרכי המיתוג של העסק.

איזה תריס חשמלי נגלל מתאים לחנות שלך?

כדי לבחור תריס חשמלי לחנות שלך חשוב ללמוד את הנושא לעומק על מנת להבין מהן האפשרויות הקיימות. בדיקה קצרה תגלה בפניכם שלל אפשרויות לייצור והתקנת תריסי גלילה חשמליים המתאימים לחנויות בקניונים או במרכז העיר, הן מבחינת עיצוב המוצר והן מבחינת איכות, עמידות ומחיר. לכן, כדי לבחור נכון את פתרון המיגון לחנות שלך עליכם להגדיר מראש מהם הצרכים המדויקים, ובעיקר יש לתת דגש על רמת המיגון הנדרשת לחנות, עמידות בפני פגעי מזג האוויר ומקרי ונדליזם, בידוד חום קור, הצללה ועוד.

חשוב לדעת כי כיום ניתן לבחור תריס גלילה לחנות המיוצר משלבי פוליקרבונט, חומר שקוף שניתן לראות דרכו. פתרון זה נחשב ליעיל ולמועדף לחנויות הממוקמות בקניונים מאחר ויש שמירה במקום, ולאחר שעת הסגירה בעל החנות מעוניין כי מבקרים במרכז המסחרי יוכלו להביט בחלון הראווה ובתצוגת המוצרים בחנות. בנוסף, ניתן לבחור בתריס חשמלי המיוצר משלבי אלומיניום מחוררים או בצורת רשת, מאחר וגם דרכם ניתן להביט בתצוגת המוצרים בחנות.

מעבר לרמת המיגון הנדרשת, חשוב לבחור בתריס מעוצב בהתאמה לחזית החנות, ובהתאמה לצרכי המיתוג של העסק. תריסים חשמליים מאלומיניום ניתן לצבוע בתנור בשלל גוונים לבחירה, אך ישנה אפשרות נוספת והיא בחירת תריס חשמלי עם חריטה של לוגו או שם המותג.

יתרונות נוספים שתריס חשמלי מציע לבעלי חנויות

כאמור, תריס חשמלי נגלל לחנות מספק מיגון יעיל ואפקטיבי, הגנה מיטבית על הסחורה והציוד היקר ועיצוב אסתטי נעים לעין. בנוסף, התריס יכול לבודד רעשים ובמידה ובוחרים תריס משלבי אלומיניום הרי חומר הגלם מציע תכונות יעילות של בידוד חום וקור, וכך ניתן לחסוך בעלויות המיזוג של העסק. במידה ותריס חשוף לפגעי מזג האוויר, במיוחד לרוח חזקה, שמש וגשם, מומלץ לבחור בתריס המיוצר משלבי אלומיניום בגלל עמידותו הגבוהה וחוזקו של חומר הגלם.

כפי שהנכם רואים יש מגוון אפשרויות של תריסים חשמליים לחנות, לכן רצוי לפנות לחברה מובילה על מנת לקבל ייעוץ ועזרה בבחירת המוצר המתאים ביותר לצרכים שלכם. כך תיהנו גם מראש שקט מאחר וחברה מקצועית תבצע התקנת תריסים על פי תקן רשמי ומחייב, וגם תקבלו אחריות ארוכה ושירות מהיר ויעיל בכל בעיה ותקלה. 

השאירו פרטים ונחזור אליכם

דילוג לתוכן