​תריס גלילה לחניה בעיצוב מרהיב ואלגנטי

האם יש לכם בית פרטי ואתם מעוניינים לסגור את החניה באמצעות תריס גלילה חשמלי? זקוקים לפתרון מתקדם ויעיל לסגירת חניה פרטית ולמיגון אפקטיבי על הרכב היקר? ובכן, כדאי לכם להתקין תריס גלילה חשמלי מאיכות גבוהה ובעיצוב מרהיב ואלגנטי בהתאמה לחזית המבנה. תריס גלילה חשמלי נחשב לפתרון המועדף והמומלץ ביותר לסגירת חניות פרטיות וחניונים, התריס משתלב יפה עם החזית המעוצבת של המבנה או בהתאמה לגדר מסביב לבית, והוא מהווה פתרון מיגון יעיל בפני כנופיות גנבי הרכב, ומפחית באופן משמעותי מקרי ונדליזם וניסיונות פריצה לרכבכם היקר.

פתרון מושלם לחניה פרטית ולחניונים

שיעור הפריצות וגניבות הרכב נמצא בעלייה מתמדת בארץ, ולמשטרה אין פתרונות ממשיים בנושא. לכן, חשוב למגן את החניה כדי להקשות על הגנבים וכדי למזער את ניסיונות הפריצה לרכבכם היקר והחשוב. הרכב משמש אתכם להסעת הילדים, להגעה למקום העבודה, לצרכי פרנסה וסידורים וכמובן גם לטיולים ולבילויים. חשוב להגן על הרכב, והפתרון המושלם למיגון חניה פרטית וחניונים הוא תריס גלילה חשמלי ואיכותי.

את תריס הגלילה יש לתכנן בהתאם למידות הפתח, עיצוב חזית המבנה, תדירות השימוש ובהתאמה מלאה לצרכים הייחודיים של הלקוח. מומלץ לפנות לחברה מקצועית ומובילה בתחום המתכננת, מייצרת ומתקינה תריס גלילה לחניה מחומרי גלם עמידים ואיכותיים, בעיצוב אלגנטי וברמת גימור גבוהה ביותר. כמו כן, חברה מקצועית מעניקה אחריות ארוכה על עבודתה ומתחייבת לשירות מהיר בכל תקלה ובעיה.

חשוב להדגיש כי תריס גלילה חשמלי מתאים לכל חניה פרטית בבתים צמודי קרקע ולמרבית החניונים התת קרקעיים בבתי מגורים משותפים. כמו כן, תריס גלילה לחניה פופולרי בחניונים ציבוריים, בחניונים של מוסדות ומפעלים ובכניסה לחניונים של קניונים ומרכזים מסחריים בכל הארץ.

עיצוב מרהיב ואלגנטי

כאשר מתכננים תריס גלילה עם מנוע חשמלי לסגירת חניה פרטית או חניון יש להתאים את המוצר לעיצוב החזית כדי ליהנות ממראה מושלם ואלגנטי. ניתן לייצר ולהתקין תריסי גלילה משלבים מחוררים או שלבים אטומים, ניתן לצבוע בתנור את התריס לצרכי מיתוג ועיצוב, פתרון לעסקים, ובמידת הצורך אפשר גם לחרטו על שלבי המתכת המגולוונת כדי להוסיף את שם החברה או להטביע לוגו של העסק.

תפעול נוח ויעיל

אם בעבר היה נהוג להתקין בחניות ידניים הרי כיום נהוג להתקין תריסים חשמליים עם מנוע יעיל הפועל באופן שקט ואיכותי לאורך זמן. לכן, חשוב לוודא כי החברה משתמשת במנועים יעילים ומתקדמים, וכדאי לדעת כי ניתן לבחור במנגנוני תפעול מתקדמים כמו סגירה ופתיחה של התריס באמצעות שלט או בעזרת הסמארטפון. כמו כן, ניתן להתקין מתג הפעלה על הקיר, בסמוך לתריס, או לבחור במנגנון הפעלה באמצעות כרטיסי קרבה. מעבר לכך, יש לוודא כי התריס מצויד במנגנון ידני כך שבמקרה של הפסקת חשמל תוכלו לפתוח ולסגור את התריס בקלות ובנוחות. 

השאירו פרטים ונחזור אליכם

דילוג לתוכן