דגשים בבחירת שער גלילה לבית

חושבים לשדרג את מראה הבית ולהבטיח לו יופי ובטיחות במוצר אחד? לבטח אתם מתעניינים בשער גלילה, ייחודי, אסתטי ומשתלב נהדר עם סוגי עיצובים שונים, גם אם הם מעץ. אז איך תבחרו נכון, ועל מה חשוב לתת את הדעת?

חושבים על כל הפרטים

אם חשוב לכם מראה הבית, לבטח תרצו שכל פרט בו, קטן כגדול, יהיה איכותי, מושלם ובעיקר משתלב האחד עם השני. בעת בחירת שער לבית, מדובר בפריט שהוא אמנם חיצוני, אבל יש לו השפעה ניכרת על המראה הכללי ואווירת הבית כולו. למעשה, זה הדבר הראשון שנראה כשנתקרב לביתכם.

פתרון יעיל, בטיחותי ובמקביל גם אסתטי, הא שער גלילה, מה שאנו נוטים לכנות, תריס גלילה. 

לפני שאתם בוחרים את השער המתאים לכם, חשוב שתתמקדו בצרכים הראשוניים והמשניים שלכם. למשל: האם אתם רוצים שער לבית שישמור עליכם מפני מבקרים לא רצויים? האם העיצוב הוא הראשון במעלה? האם יש דרישות נוספות כמו האופן בו ייפתח השער, וכדומה.

אחרי שעניתם על כל השאלות ודירגתם אותם לפי סדר העדיפויות שלהן, יהיה קל יותר להתמקד ולדייק את הדרישות שלכם.

עיצובים מבפנים ומבחוץ

בכל הנוגע לעיצוב הבית, שילוב של חומרים יכול להיות מעניין, אלגנטי ואף אסתטי. לכן, אל תחששו משער אלומיניום, אם יש לכם בחצר פרגולה מעץ גושני או עץ אורן. דווקא הניגודים יכולים ליצור מראה מעניין, וכשהעבודה נעשית בידיהם של מקצוענים, המראה יהיה גם מדויק, אסתטי ואלגנטי.

שילוב מעניין מאד הוא התאורה המובנית בשער, והתאורה המובנית בפרגולה. אם תקפידו להתקין תאורה זהה בשני האלמנטים, אתם תיצרו קו שיאחד בין שניהם, ויגרום לדמיון, למרות השוני. רעיון שכדאי לבחון בכובד ראש, כמו גם את גווני השער, שניתן להתאים עם התחשבות בגוון העץ של הפרגולה במרפסת או בחצר.

חשוב מאד לדעת ממי להזמין את השערים, ממש כפי שנהגו בהזמנת פרגולות ותוספות אחרות לחצר הבית, לחנייה ולכניסה. וודאו שמדובר בחברה מקצועית, בעלת מוניטין, שמכירה היטב את התחום והצוות שעובד בה הוא מיומן, מקצועי ומדויק.