סורג נגלל לחניה בהתאמה אישית

סורג נגלל - פתרון איכותי ובטיחותי בהתאמה אישית

סורג נגלל הופך כל חניה לחניה שמורה ובטוחה המשפרת את איכות החיים. חנייה שמורה ע"י סורג נגלל חשובה כדי להגן על הרכב מפני ונדליזם, פריצות וגניבות. על מנת להגן על הרכב ולמנוע חניה של זרים במקום השמור לרכב הפרטי או לרכב העבודה, מומלץ להתקין סורג נגלל ידני או חשמלי, פתרון המיגון המוביל והאמין ביותר לרכב. את הסורג הנגלל יש לתכנן בהתאמה מושלמת לגודל הפתח והחניה, ובהתאמה לחזית המבנה כדי ליהנות ממראה אסתטי מרשים.

מחפשים סורג נגלל לחניה? צרו קשר באתר או בטלפון: 077-8052397

התקנת סורג נגלל נחשבת לפתרון המיגון המומלץ, האיכותי והבטיחותי ביותר כדי להגן על הרכב. לסגירת פתח חניה פרטית, חניון בבית משותף או חניה במקום העבודה רצוי לפנות לחברה מקצועית ומובילה המתמחה בתחום ומציעה פתרונות מתקדמים בהתאמה אישית מלאה לצרכי הלקוח. ניתן לתכנן ולייצר מגוון סורגי גלילה מחומרי גלם שונים, ביניהם סורגים מאלומיניום, מפלדת אל חלד ומשלבי פלדה מחוררים. חשוב לזכור כי התריס חשוף לפגעי מזג האוויר לכן חשוב לוודא כי בוחרים בחומר גלם עמיד בפני חלודה.

במידת הצורך ניתן לצבוע את הסורג כדי להתאימו לחזית המבנה וכדי לספק ללקוח פתרון אסתטי מרשים וייחודי. חשוב לוודא מול החברה כי צביעת סורג נגלל נעשית בתנור, ניתן לבחור מתוך קשת רחבה של גוונים. כמו כן, אפשרת להזמין סורג משלבי פלדה עם חריטה של שם העסק או בצורת לוגו החברה.

בנוסף, אם החניה פרוצה לרוחות יש להתקין סורג נגלל עמיד וחזק, בהתאם לתקן הישראלי המחייב. לכן, חשוב לקבל ייעוץ מקצועי על מנת להבטיח בחירה נכונה של חומרי הגלם ותכנון הסורג בהתאמה למאפייני המקום ולמגבלות שונות כמו גובה, גודל הפתח, אפשרות להתקנת מתקן עליון לאחסון הסורג ועוד.

יתרונותיו של סורג נגלל למיגון החניה

כאמור, סורג נגלל ידני או חשמלי לחניה נועד לספק מענה כנגד כנופיות הגנבים אך לא רק. בשנים האחרונות גברו מקרי הוונדליזם בארץ, ובעלי רכבים רבים סובלים מנזקים למכוניות. הסורג מקשה על פורצים וגנבים, ותפקידו גם למנוע כניסת זרים ואורחים לא רצויים לחניה הפרטית.

עם זאת, ישנם מקרים בהם חשוב להתקין סורג נגלל ידני או חשמלי עמיד בפני אש ועשן, ובמידה והסורג גדול וחשוף לרוח חזקה יש לתכנן אותו בהתאמה לדרישות של תקני הרוח.

תפעול יעיל ונוח

בעבר היה נהוג לרכוש סורגים נגללים ידניים אך כיום המגמה היא לרכוש סורג חשמלי נגלל. חשוב להזמין סורג עם מנוע חשמלי איכותי המתאים לאופן ותכיפות השימוש והפעלת הסורג, כמו כן, במקרים מסוימים יש להתקין מעצור חירום כדי למנוע סגירת הסורג בעת מעבר אדם או רכב. במידה ורוכשים סורג חשמלי יש לוודא כי ניתן להפעיל אותו גם באופן ידני במקרה של הפסקת חשמל.

כיום, יש מגוון פתרונות לתפעול סורג נגלל חשמלי, בין היתר תפעול באמצעות שלט רחוק, מתג הפעלה חבוי או מתג המותקן בעמדת השומר של החניון, ויש אפשרות לתפעל את הסורג באמצעות הטלפון הסלולרי. את מנגנון התפעול יש לבחור לפי צרכי הלקוח ונוחות המשתמשים, כמו גם תכיפות השימוש בתריס.

 

מחפשים סורג נגלל לחניה? צרו קשר באתר או בטלפון: 077-8052397

השאירו פרטים ונחזור אליכם

דילוג לתוכן